×
×

بی‌مهری رئیس‌جمهور به خبرنگاران مازندرانی

  • کد نوشته: 12290
  • پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • حسین احمدی پایگاه خبری چامه شمال | بی‌مهری به خبرنگاران رسانه‌های گروهی حکایت امروز و دیروز نیست. این بار سفر استانی رئیس جمهور و خبرنگاران مازندرانی...
    بی‌مهری رئیس‌جمهور به خبرنگاران مازندرانی
  • حسین احمدی | بی‌مهری رئیس‌جمهور به خبرنگاران مازندرانی

    بی‌مهری به خبرنگاران رسانه‌های گروهی حکایت امروز و دیروز نیست.

    ۲۷ اردیبهشت همزمان با ورود حجت‌الاسلام رئیسی به مازندران، اهالی رسانه طبق سنوات گذشته مهیای پوشش خبری شدند و برابر برنامه اعلام شده خودشان را به عمارت استانداری رساندند اما دریغ که پا به برنامه‌ای گذاشتند که هیچ تدارکی برای آن دیده نشد آن هم در روزی که بنام روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

    برخلاف سفرهای روسای جمهور به مازندران، خبرنگاران با معطلی یک‌ساعته از استانداری به مصلی ساری منتقل شدند و دست‌شان از همراهی با رئیس‌جمهور کوتاه ماند.

    خبرنگاران از حضور در فرودگاه و صنایع چوب و کاغذ مازندران که از برنامه‌های اولیه این سفر بود، منع و همچون شهروندان عادی، مصلی‌نشین شدند.

    برنامه‌ریزی از پیش‌شرط هر اقدامی‌ست که سرانجام را شیرین خواهد کرد اما افسوس که عدم تدارک مناسب کام رسانه‌ها را تلخ کرد.

    انتظار بود رئیس‌جمهور مردمی به تیم اجرایی خود تاکید می‌کرد که نمایندگان افکار عمومی را ارج نهند و حداقل از دست روسای جمهور سابق می‌نوشتند تا مازندرانی‌ها بتوانند اخبار کیفی و کمی از این سفر دریافت کنند.

    قبلا به متولیان امر هشدار داده‌ بودم که الان زمان مناسبی برای سفر رئیس‌جمهور نیست و استاندار تازه‌کار باید بر شرایط اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی استان احاطه پیدا کرده و برنامه‌ای دقیق برای سفر تدارک ببیند که صد افسوس این پیشنهاد نادیده گرفته شد.

    به امید روزهایی که رسانه‌ها که از ارکان اصلی یک جامعه هستند در صدر بنشینند و مدیران قدر این قشر دغدغه‌مند و زحمتکش را بدانند.

     

    حسین احمدی

    پایگاه خبری تحلیلی چامه شمال

    نویسنده: حسین احمدی
    منبع: چامه شمال

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *