×
×

اولین جلسه شورای ترافیک سال جدید شهرستان فریدونکنار برگزار شد

  • کد نوشته: 9759
  • یکشنبه 6 فروردین 1402
  • اولین جلسه شورای ترافیک سال1402 شهرستان با محوریت بررسی و پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی لازم برای ادامه تعطیلات در سال جدید به ریاست فرماندار برگزار شد. ‎

    اولین جلسه شورای ترافیک سال جدید شهرستان فریدونکنار برگزار شد
  • به گزارش پایگاه خبری دیار بصیر به نقل از روابط عمومی فرمانداری فریدونکنار ، اولین جلسه شورای ترافیک سال1402 شهرستان با محوریت بررسی و پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی لازم برای ادامه تعطیلات در سال جدید به ریاست فرماندار برگزار شد. ‎
    فرماندار و رئیس شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ضمن تبریک سال جدید، تاکید بر لازم الاجراء بودن مصوبات شورای ترافیک ابراز داشت : اجرایی نمودن این مصوبات جهت پیشگیری از بروز سوانح ترافیکی، باعث بالا رفتن امنیت و کاهش تصادفات خواهد شد.

    کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی با تاکید بر تعامل و همکاری همه دستگاه‌های متولی در حوزه ترافیک در شهرستان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با به‌کارگیری تدابیر لازم ، همکاری و تعامل به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه حمل‌ و نقل و ترافیک مبادرت ورزند .

    وی با اشاره به ضرورت کنترل ترافیک در محل بازار ماهی وبازار روز شهرستان گفت: کاهش بار ترافیکی خیابانهای اصلی ،بازارها و ساماندهی میادین شهر از اولویتهای کاری شورای ترافیک شهرستان است که باعث خواهد شد مسافران نوروزی با آسودگی خاطر در محورهای مواصلاتی و داخل شهر تردد نمایند.ضمنا جلسه شورای ترافیک شهرستان به طور مداوم در طول ایام نوروز هر روزه راس ساعت 13در فرمانداری فریدونکنار برگزار می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *