×
×

تحول گرایی و تحول خواهی رویکرد مدیریتی در مازندران

  • کد نوشته: 9736
  • پنج‌شنبه 25 اسفند 1401
  • حسینی پور با بیان اینکه تحول گرایی و تحول خواهی رویکرد مدیریتی استان در اداره امور استان هست اظهار داشت : سند تحول دولت مبنای تحول خواهی در مازندران است.

    تحول گرایی و تحول خواهی رویکرد مدیریتی در مازندران
  • به گزارش پایگاه خبری دیار بصیر، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در آخرین جلسه شورای اداری استان با اشاره به جنگ رسانه‌ای بی‌نظیر دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت : بنابراظهار نظر کارشناسان ارشد حوزه جنگ نرم، عملیات بی نظیری انجام دادند، لذا سالی سخت را به پایان رساندیم ، سالی که دشمن تمام تلاش خود را کرد تا اجازه انجام وظایف دولت را ندهد و ماموریت ها دنبال نشود، جایی که بزرگترین عملیات سایبری را به همراهی آمریکا، انگلیس ، اسرائیل و عربستان انجام دادند تا امید مضاعف مردم در اثر انتخاب دولت سیزدهم را خدشه دار کند.

     

    استاندار مازندران با تاکید بر یکپارچگی دشمنان نظام در اتفاقات اخیر گفت : دشمن برای اولین بار تمام امکانات خود را در خارج از کشور را علی رغم اختلافات سنگین واقع در بین اپوزوسیون یکی‌کرد تا به اهداف خود برسد، سلطنتی ها با محوریت پهلوی و منافقین با محوریت رجوی ملعون و جریان چپ مارکسیستی و تمام ایسم های دشمن جمهوری اسلامی کنار هم قرار گرفتند تا جمهوری اسلامی را از مسیر خود خارج‌کنند.

     

    وی با تاکید بر اینکه نظام اداری استان باید اصلاح شود گفت : دولت سیزدهم دولت ایده و اقدام است و برای الگوی رفتاری خودش مشغول به کار شد ، مردم داری در این دولت شعار نیست بله یک اصل است و حضور مردم در تصمیم گیری ها و مردمی سازی امور جز سیاست های قطعی این دولت است ، به همین دلیل این دولت مورد تهاجمات از داخل و خارج قرار گرفته است.

     

    حسینی پور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم نزدیک آرین دولت به مقام معظم رهبری است اظهار داشت : بدون تردید دولت سیزدهم و رئیس جمهور محترم نسبت به ادوار گذشته از منظر سیاست و اعتقادی و اجرای فرامین مقام معظم رهبری نزدیک‌ترین دولت به رهبر معظم انقلاب هست و این وفاق حاکم در بین ارکان اصلی نظام، تعامل و رابطه رو به رشد قوای سه‌گانه با مقام معظم رهبری بیشترین محور نگرانی دشمن بود.

     

    وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در سیاست داخلی و سیاست خارجی دارای برنامه مشخصی است گفت: دولت در حوزه سیاست خارجی عزت و عظمت ملت بزرگ ایران را به عنوان یکی از مهمترین مولفه های روابط خارجی خودش در دستور کار قرار داد، نه به عنوان ملتی که در ضعف‌ محاصره اقتصادی باشد جایی که در ادوار گذشته به دشمنان اعلام شد که ما به دلیل محاصره اقتصادی ضعف داریم.

     

    حسینی پور با بیان اینکه تحول گرایی و تحول خواهی رویکرد مدیریتی استان در اداره امور استان هست اظهار داشت : سند تحول دولت مبنای تحول خواهی در مازندران است.

     

    استاندار مازندران با اشاره به روحیه جهادی در مجموعه استانداری مازندران گفت: در آغاز کار دولت مردمی همراه با کنار گذاشته شدن انفعال و تنبلی از مجموعه مدیریت اجرایی استان، طرح واکسیناسیون را همچون دیگر استان‌های کشور در کمتر از دو ماه بعنوان یک مدیریت جهادی و الگوی مدیریت جهادی در استان شروع کردیم و دیدیم که کرونا به سرعت در استان کنترل شد و در زمره استان‌های اول کشور قرار گرفتیم.

     

    حسینی پور با تاکید بر اینکه جراحی اقتصادی از اقدامات شجاعانه دولت مردمی بود گفت: مازندران با ذخیره سازی محصولات محوری و کلیدی بخش عمده ای از نیاز کشور را در این میدان با حفظ امنیت غذایی و تامین مرغ و روغن کشور به خوبی ایفا کرد .

     

    استاندار مازندران با اشاره به سالم سازی دستگاه های اداری استان و فسادستیزی به عنوان یکی از محوری ترین مسائل استان، گفت: یکی از مهمترین مسائل، موضوع بروکراسی بسیار بسیار منفی اداری در استان بود که در درجه اول سرمایه‌گذاری در استان را به مخاطره انداخت.

     

    وی در ادامه با تاکید بر جایگاه ویژه نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت : سازماندهی و هم افزایی میان مدیریت ارشد استان مبتنی بر برنامه ریزی نقطه قوت سیستم مدیریتی مازندران در سال گذشته بود، جایی که هرکدام از نمایندگان مجلس با ظرفیت های ویژه ای که دارند بیشترین رایزنی را با مدیران ارشد کشوری برای تخصیص اعتبار حوزه های انتخابیه داشتند

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *