×
×

درخشش طلبه فریدونکناری در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت

  • کد نوشته: 9695
  • شنبه 29 بهمن 1401
  • مدیر مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) فریدونکنار از برتری یک طلبه از این شهرستان در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت طلاب و خانواده آنها در کشور خبر داد.

    درخشش طلبه فریدونکناری در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت
  • منیره سادات کامرانی، مدیر مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) فریدونکنار در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران از برتری طلبه فریدونکناری در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت خبر داد و گفت: در پنجمین جشنواره قرآن و عترت طلاب و خانواده‌های آنها در سال ۱۴۰۱، در مرحله مدرسه‌ای ۱۹ نفر از مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) شرکت کردند.

    وی با بیان اینکه در این مرحله از مسابقات، ۷ نفر از این مدرسه حائز رتبه اول تا سوم استانی شدند، افزود: از این تعداد یک نفر به مرحله کشوری راه پیدا کرد و در این جشنواره که طلابی از کشورهای اندونزی، زامبیا، نیجریه و پاکستان نیز شرکت داشتند، «فاطمه غلامی کناری» تنها طلبه شرکت‌کننده از فریدونکنار، در بخش حفظ کل قرآن کریم به فضل الهی حائز رتبه دوم شد.

    کامرانی گفت: در مراسم اختتامیه که۲۷ بهمن‌ماه در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان تهران با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، از برگزیدگان این دوره از مسابقات با اهدا تندیس و لوح تقدیر توسط ریاست قوه قضاییه تجلیل و تقدیر به‌عمل آمد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *