×
×

سال ۱۴۰۲ سالی امیدوارانه برای کشور است

  • کد نوشته: 9734
  • پنج‌شنبه 25 اسفند 1401
  • بابایی کارنامی با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۲ سالی امیدوارانه برای کشور است اظهار داشت : با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و تعامل با دولت، واقع بینانه‌ترین بودجه در ۴۰ سال گذشته در حال تایید و تصویب است، لذا یک ریال هم اضافه نشده است.

    سال ۱۴۰۲ سالی امیدوارانه برای کشور است
  • به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار بصیر، علی بابایی کارنامی رئیس مجمع نمایندگان مازندران در آخرین جلسه شورای اداری مازندران در سال ۱۴۰۱ با اشاره به تلاشهای دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت : دشمن در اتفاقات اخیر سعی کرد تا نظام را ناکارآمد نشان بدهد و مردم را در مقابل نظام قرار دهد، اما در استان مازندران سعی شد تا چیزی که واقعا مردم می‌خواهند رقم بخورد و خواسته‌های آنان اجابت شود.

     

    نماینده ساری و میاندورود با تاکید بر تعامل نمایندگان استان با استاندار اظهار داشت : بر اساس قضاوت ها حداکثر نوع تعامل، بین دو قوای مقننه و مجریه در مازندران برقرار است لذا در تصمیم‌گیری ها نوع خواستگاه استان و خواسته‌های مردم از غرب تا شرق استان به یک نگاه مدیریت و اجرا می‌شود.

     

    وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان جهت تعامل بیشتر با مدیریت ارشد استان جلسات متعددی را با استاندار داشت گفت : حاصل این جلسات متعدد و متوالی نتایج رو به رشد استان در تمام زمینه ها علی الخصوص افزایش سرمایه‌گذاری و کاهش نرخ بیکاری در سال جاری است که رضایت واقعی آحاد مردم جامعه را دربرگرفت.

     

    بابایی کارنامی با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۲ سالی امیدوارانه برای کشور است اظهار داشت : با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و تعامل با دولت، واقع بینانه‌ترین بودجه در ۴۰ سال گذشته در حال تایید و تصویب است، لذا یک ریال هم اضافه نشده است.

     

    رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر جایگاه حیاتی بخش خصوصی در کنار مردم و دولت گفت : باید برای افزایش نرخ مشارکت و رشد اقتصادی و کاهش آمارهایی که مردم آرزو دارند همکار یهوه جانبه ای با بخش خصوصی صورت پذیرد.

     

    بابایی کارنامی با تاکید بر اینکه نمایندگان در عزل و نصب ها دخالت ندارند اظهار داشت : تنها ملاک و معیار عزل و نصب‌ها در مازندران شخص استاندار است.

     

    بابایی کارنامی با اشاره به برنامه هفتم توسعه خاطر نشان کرد : برنامه هفتم توسعه آینده کشور را رقم می‌زند ما باید از این فرصت استثنایی برای ارتقای استان استفاده کنیم

     

    وی در پایان با تاکید بر اینکه ما میخواهیم نگاه مردم و شهدا را در استان حاکم کنیم گفت : نمایندگان و خدمتگزاران مردم در مجلس شورای اسلامی دنبال نگاه شخصی نیستند و افزایش امید و اقتدار ملت از اهداف اصلی است مردمی که که پای نظام و انقلاب بودند، هستند و همواره خواهند بود .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *