×
×

کاری که BBC نمی‌تواند انجام دهد را ما انجام می‌دهیم

  • کد نوشته: 9732
  • پنج‌شنبه 25 اسفند 1401
  • سلگی با اشاره به تلاشهای دشمنان در جنگ رسانه‌ای خاطر نشان کرد : کاری که بی بی سی و اینترنشنال نمی‌توانند انجام دهند ما بوسیله گفتگوی مستقیم و رو در رو با جامعه هدف عملی کردیم.

    کاری که BBC نمی‌تواند انجام دهد را ما انجام می‌دهیم
  • به گزارش پایگاه خبری دیار بصیر ، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در آخرین جلسه شورای اداری استان با اشاره به ضرورت بالا بردن سرمایه اجتماعی گفت : بخشی از سرمایه اجتماعی نظام در دوره‌های گذشته رو به استهلاک رفته بود که با تلاش‌های شبانه روزی و با محوریت بازسازی انقلابی و عقلانی در معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری از یک حوزه سیاست بازی به حوزه ای برای کارآمدی و اعتلای این دستگاه تبدیل شد.

    سلگی با تاکید بر تغییر رویه این معاونت در دوره‌جارب گفت : دفتر معاونت سیاسی در گذشته جای گعده‌های سیاسی بود ، اما امروز، محل حضور مردم است تا وفاق در هم طنیده‌ای برای جریانات سیاسی و هسموی انقلاب باشد.

    وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۱۰۰ درصد فرمانداران استان تغییر کرده است، گفت : روند تغییرات ادامه داشته و از مجموع ۵۸ بخشداری استان ۴۸ بخشدار تغییر کرده است و اکنون نیز چند بخشداری در حال تغییر است.

    سلگی با اشاره به تلاشهای دشمنان در جنگ رسانه‌ای خاطر نشان کرد : ما منکر کمبودهای موجود نیستیم، اما راهکار جبران این کمبودها گفتگوی مستقیم با مردم است، کاری که بی بی سی و اینترنشنال نمی‌توانند انجام دهند ما بوسیله گفتگوی مستقیم و رو در رو با جامعه هدف عملی کردیم.

    معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه تکریم مردم در اولویت ها قرار دارد گفت : بیش از ۳۶۰۰ ملاقات خصوصی در یکسال گذشته فقط در روزهای سه شنبه داشتیم که از این تعداد حدود ۸۰۰ دیدار صرفا در دفتر غرب استان صورت پذیرفته است، چرا که تکریم و تعظیم به مردم به عنوان ولی نعمتان ما در اولویت قرار دارد.

    سلگی با تاکید بر اینکه ما در مازندران با دو ابر بحران در حوزه پیری و جمعیت مواجه هستیم گفت : در این زمینه جلسات کاربردی مختلفی با نخبگان استان داشتیم تا با تشکیل یک کانون رصدگر در دانشگاه مازندران که با موافقت وزارت علوم انجام شد، به رفع موانع موجود بپردازیم.
    وی با بیان اینکه نفوذ خرده فرهنگ ها در استان های شمالی علی الخصوص مازندران و گیلان یکی از علل تغییر سبک زندگی است اظهار داشت : بیش از ۱.۵ میلیون ویلا در مازندران خود گواه بر تاثیر پذیری مردم است که به صورت دومینو وار تلاش میکند تا مازندران را تهرانیزه کنند.

    معاون سیاسی استانداری مازندران با اشاره به اینکه ضریب بالای اینترنت در مازندران موجب بروز آسیب های مختلفی در حوزه خانواده است گفت : برنامه عملیاتی دقیقی برای رفع موانع در حوزه جمعیت صورت گرفته که از جمله آن شناسایی زوج های نابارور توسط دانشگاه علوم پزشکی و اختصاص بیش از ۷۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت رفع مشکلات ناباروری است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *