×
×

“دیار بصیر” به زودی رونمایی می‌شود

  • کد نوشته: 12403
  • پنج‌شنبه 17 خرداد 1403
  • کتاب "دیار بصیر"، دانشنامه‌ای جامع از شهدای سرافراز شهرستان فریدونکنار، به زودی رونمایی خواهد شد.
    “دیار بصیر” به زودی رونمایی می‌شود
  • کتاب “دیار بصیر”، دانشنامه‌ای جامع از شهدای سرافراز شهرستان فریدونکنار، به زودی رونمایی خواهد شد. این اثر ارزشمند به همت سید محمد علی تقوی گردآوری شده و توسط انتشارات دیار علویان به چاپ خواهد رسید.

    این کتاب که در 362 صفحه به رشته تحریر درآمده است، توسط سیده عطیه حسینی ویراستاری شده و بدون کمک مالی و معنوی هیچ نهادی تدوین شده است. با این حال، انتظار می‌رود که با پیگیری‌های انجام شده، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونکنار، شورای شهر و شهرداری فریدونکنار در زمینه چاپ این اثر یاری برسانند.

    انتشارات دیار علویان همچنین دو اثر دیگر به نام‌های “پاسگاه میل 173” و “خاطرات حسین آقا” را در مرحله صفحه‌آرایی و چاپ دارد. کتاب “پاسگاه میل 173” شامل دستنوشته‌های سرگرد پاسدار امیرامین فصیح، فرمانده پاسگاه‌های مرزی جنوب‌شرق در مرز پاکستان طی سال‌های 1393 تا 1402 است. “خاطرات حسین آقا” نیز به خاطرات جانباز دفاع مقدس فریدونکناری، حسین خجسته‌نیا می‌پردازد.

    این مجموعه آثار، نه تنها به حفظ و نشر تاریخ و خاطرات ارزشمند دفاع مقدس و شهدای گرانقدر می‌پردازد، بلکه نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایفا خواهد کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *