×
×

نجات جان ۳ نفر در دریای فریدونکنار

  • کد نوشته: 12411
  • جمعه 18 خرداد 1403
  • مرتضی علیزاده رئیس هیات نجات غریق و غواصی فریدونکنار: از ۹ خرداد فعالیت منجیان غریق در دریای فریدونکنار شروع شده که تا کنون ۳ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.
    نجات جان ۳ نفر در دریای فریدونکنار
  • گزارش روابط عمومی هیات نجات غریق و غواصی شهرستان فریدونکنار؛ مرتضی علیزاده رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان فریدونکنار ضمن تقدیر از زحمات منجیان غریق گفت : از ۹ خرداد فعالیت منجیان غریق در سواحل شهرستان شروع شده که تا کنون ۳ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

    نجات جان ۳ نفر در دریای فریدونکنار

    رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه ادوات مورد نیاز منجیان با پیگیری هیات نجات غریق و غواصی استان و همکاری هلال احمر شهرستان در اختیار منجیان قرار گفت ؛ افزود : در ماه جدید از ۱۰۰ درصد منجیان خود در سواحل استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم به مانند سال گذشته خاطرات خوبی برای شناگران در سواحل فریدونکنار بجا بگذاریم.

    نجات جان ۳ نفر در دریای فریدونکنار

    مرتضی علیزاده نبود امکانات موتوری و آلاچیق برای استقرار منجیان غریق را دغدغه اصلی هیات بیان کرد و گفت: از اعضای ستاد ساماندهی سواحل تقاضا داریم که نسبت به منجیان غریق که پیشانی طرح ساماندهی سواحل هستند حمایت لازم را داشته باشند تا در آخر شهریور سربلند بکار خود خاتمه دهیم.

     

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *