×
×

حسن یحیی‌زاده خبر داد؛
اعطای وام ۵۰ میلیاردی توسط بانک صادرات

  • کد نوشته: 12379
  • پنج‌شنبه 30 می 2024
  • حسن یحیی زاده رییس شعبه‌ی بانک صادرات شعبه شهید رجایی بابلسر در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری دیار بصیر از اعطای وام ۵۰ میلیاردی در طرح ثنای کسب و کار خبر داد.
    اعطای وام ۵۰ میلیاردی توسط بانک صادرات
  • حسن یحیی زاده رییس شعبه‌ی بانک صادرات شعبه شهید رجایی بابلسر در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری دیار بصیر در ارتباط با وام ۵۰ میلیارد ریالی به نام طرح ثنای کسب و کار گفت: هدف این طرح برای رونق به کسب و کار هاست و ما با این کار جهت گسترش فعالیت‌های مغازه‌داران موجب رونق بازار کار می شویم.

    وی خاطرنشان کرد: این نوع وام در دو حالت تک سررسید و اقساط بلند مدت به متقاضیان ارائه می‌شود.

    یحیی‌زاده با اشاره به اینکه تعداد حداکثر تعداد اقساط این طرح ۱۸ ماهه است گفت: علاقمندان می‌توانند با یک سپرده گذاری دو ماهه، هر مبلغی که وارد حساب کنند عین همان مبلغ را از بانک تسهیلات دریافت کنند و به صورت اقساط ۱۸ ماهه بازپرداخت داشته باشند.

    اعطای وام ۵۰ میلیاردی توسط بانک صادرات

    وی با بیان اینکه پرداخت تک‌ سررسید این نوع وام نیز در جریان است خاطر نشان کرد: بازپرداخت تک سررسید این طرح در چهار قسمت، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه یا ۱۲ ماهه است چو هر کدام ضریب خاصی دارد.

    رییس شعبه شهید رجایی بانک صادرات بابلسر تصریح کرد: نرخ این تسهیلات حداکثر ۲۳ درصد است اما با تعیین نوع بازپرداخت توسط مشتری می توان نرخ این وام را تا ۱۸ درصد کاهش داد.

    وی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: بانک صادرات معمولا ۲ ضامن بازاری یا کارمند برای دریافت وام از مشتریان مطالبه کرده و برای تعیین صلاحیت آنها از سایت اعتبار سنجی استفاده می کند.

    نویسنده: نیکان اوابی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *