نوشتافزار بهعنوان یکی از کالاهای استراتژیک فرهنگی با مخاطب کودک و نوجوان، با استفاده بیش از دوازده سال در سن شکلگیری شخصیت فرزندانمان و چهار سال در دوران دانشجویی و همچنین بیشترین کاربرد در طول روز در این دوره، نقش جدی در تعیین جهانبینی و سبک زندگی و هویت افراد دارد.
بدیهی است که به دلیل اثرگذاری فراوان این محصول، باید بر محتوای آن نظارت و تأکید جدی داشت اما متأسفانه در سالهای گذشته با غفلت عناصر فرهنگی از این موضوع بازار این حوزه بهطور کامل در اختیار سودجویانی داخلی و خارجی قرار داشت.
در اینفوگرافی پیش رو مقایسه ای اجمالی از لوازم اتحریر ایرانی اسلامی و لوازم التحریر خارجی داشته ایم جهت دانلود فایل با کیفیت روی تصویر کلیک کنید.
دیدگاهتان را بنویسید