×
×

سردار کمالی در گفتگوی تلفنی؛
آغاز ارائه تسهیلات خود اشتغالی به سربازان ماهر

  • کد نوشته: 10263
  • پنج‌شنبه 22 تیر 1402
  • مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگوی تلفنی با دیار بصیر از آغاز ارائه تسهیلات خوداشتغالی به سربازان مهارت‌دیده خبر داد.

    آغاز ارائه تسهیلات خود اشتغالی به سربازان ماهر
  • سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگوی تلفنی با پایگاه خبری دیار بصیر با اشاره به تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان برای سربازان ماهر اظهار کرد:‌ سال گذشته اعلام کردیم آن دسته از سربازان ماهر که در طول دوران خدمت خود مهارتی را فرا گرفته و گواهی مهارت آموزی نیز دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت وام خوداشتغالی ثبت نام کنند.

    وی با اشاره به اینکه حدود 63 هزارنفر در سال گذشته برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کردند، گفت: پرداخت تسهیلات مهارت آموزی سربازان وظیفه‌ای که سال گذشته درخواست خود را ثبت کرده بودند، متاسفانه از آن تعداد به دلیل عدم همکاری بانک‌ها، فقط حدود 9000 نفر زا واجدین شرایط تسهیلات خود را دریافت کردند و الباقی در صف دریافت وام هستند.

    مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در سال جدید ثبت‌نام جدید صورت نمی‌پذیرد اظهار کرد:  ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر سال گذشته هنوز پایان نیافته است و با احتساب حدود 40 هزار متقاضی در نوبت دریافت وام تصمیم بر این است امسال در دو مرحله تا پایان تیرماه، با همان ضوابط گذشته ارائه تسهیلات به سربازان در نوبت دریافت وام ادامه یابد.

     

    آغاز ارائه تسهیلات خود اشتغالی به سربازان ماهر

     

    سردار کمالی با اشاره به تعیین تکلیف ثبت‌نام جدید از سربازان ماهر گفت: امسال ثبت‌نام جدیدی در زمینه ارائه تسهیلات به سربازان ماهر نداریم مگر درصورتی‌که اتفاق خاصی بیفتد و اعتبار افزایش پیدا کند یا افراد در نوبت منصرف شوند تا امکان ثبت‌نام جدید فراهم شود.

    مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: پیش‌بینی این است که از 60 هزار سرباز ماهر ثبت‌نام‌شده برای دریافت وام حدود 10 هزار نفر تا پایان تیرماه تسهیلات خود را دریافت کنند و مابقی افراد در مرحله بعد به ترتیب نوبت تسهیلات خود را دریافت نمایند.

    /

     

    نویسنده: سید محمدعلی تقوی
    منبع: اختصاصی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *