×
×

آغاز پیش تولید نخستین فیلم کوتاه دانش‌آموزی تاریخ فریدونکنار

  • کد نوشته: 11457
  • سه‌شنبه 14 آذر 1402
  • فیلم کوتاه دانش‌آموزی «قهرمان» با محوریت قهرمانان واقعی ایران برای اولین بار در تاریخ فریدونکنار توسط دانش آموزان دبستان شاهد شهید جهانیان ، ساخته خواهد شد.
    آغاز پیش تولید نخستین فیلم کوتاه دانش‌آموزی تاریخ فریدونکنار
  • فیلم کوتاه «قهرمان» با محوریت قهرمانان واقعی ایران  به نویسندگی و کارگردانی آرتا ذاکری دانش آموز پایه پنجم دبستان شهید جهانیان فریدونکنار، فیلم کوتاهی دانش‌آموزی است که به بررسی قهرمانان خیالی و قهرمانان واقعی ‌می‌پردازد.

    آغاز پیش تولید نخستین فیلم کوتاه دانش‌آموزی تاریخ فریدونکنار

    سید محمد علی تقوی معاون پرورشی دبستان شاهد شهید جهانیان گفت: این فیلم بعنوان اولین فیلم کوتاه دانش‌آموزی تاریخ فریدونکنار بطور کاملا اختصاصی توسط دانش‌آموزان دبستان شاهد شهید جهانیان فریدونکنار ساخته خواهد شد.

    تقوی افزود: با توجه به تولیدات ناسالم غربی در حوزه کودک و نوجوان و همچنین وجود داستان هایی پر ارزش و انگیزه در کشور ما جای خالی فیلم های کوتاه دانش‌آموزی با محوریت قهرمانانی همچون حاج قاسم سلیمانی خالی است و لذا ما با تکیه بر توان فرهنگی دانش‌آموزان مستعد این دبستان آماده ساخت پروژه‌های این چنینی هستیم.

    معاون پرروشی دبستان شهید جهانیان گفت: قهرمان در حال حاضر در مرحله پیش تولید است و از ابتدای هفته جاری وارد مرحله تصویربرداری و تدوین خواهد شد.

    تقوی در پایان با اشاره به اهمیت آثار هنری گفت: پروژه قهرمان نشان‌دهنده پتانسیل هنری دانش‌آموزان دبستان شاهد شهید جهانیان بعنوان پیشتاز در عرصه‌های فرهنگی خواهد بود و امیدواریم با موفقیت این فیلم کوتاه در عرصه‌های هنری شاهد تکثیر این هنر در بین مدارس فریدونکنار و مازندران باشیم.

    گفتنی است نویسندگی و کارگردانی قهرمان را آرتا ذاکری دانش‌آموز پایه پنجم دبستان شاهد شهید جهانیان بعهده دارد و در کنار وی دیگر دانش‌آموزان این دبستان به ایفای نقش، تصویربرداری و تدوین می‌پردازند.

    این فیلم نخستین فیلم کوتاه دانش آموزی تاریخ شهرستان فریدونکنار است که از ۰ تا ۱۰۰ آن را دانش آموزان مقطع ابتدایی دبستان شاهد شهید جهانیان خواهند ساخت.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *