×
×

اتحاد رسانه‌های فریدونکنار برای پیگیری مطالبات مردم

  • کد نوشته: 11315
  • یکشنبه 7 آبان 1402
  • این روزها حال فریدونکنار خوب نیست، از کمربندی تاریخی و نیمه کاره گرفته تا وضعیت سنگ‌فرش بازار، درد این شهر یکی و دوتا نیست اما، نکته امید بخش جای دیگری است ...
    اتحاد رسانه‌های فریدونکنار برای پیگیری مطالبات مردم
  • بی شک اصلی ترین وظیفه هر رسانه در هرجای کره خاکی، پیگیری مطالبات مردمی است، حلقه مفقوده‌ای که امروزه در جامعه کمتر دیده می‌شود یا دستاویز مطامع سیاسی برخی افراد برای تسویه حساب سیاسی شده است.

    این روزها حال فریدونکنار خوب نیست، از کمربندی تاریخی و نیمه کاره گرفته تا پروژه پیاده راه ساحلی که اسمی از آن به زبان نمی‌آید، از حواشی بوجود آمده و توقف پروژ میدان روبروی شهرداری تا وضعیت سنگ‌فرش بازار روز که قرار بود 15 روزه به پایان برسد.

    درد این شهر یکی و دوتا نیست اما، نکته امید بخش جای دیگری است، جایی که رسانه‌های شهرستان با وحدت و همدلی پیگیر مطالبات مردمی شده‌اند، کاری که حداقل در استان مازندران نظیری ندارد، انتشار یک محتوای تولیدی در رسانه‌های شهرستان بصورت یکپارچه برای مطالبه حقوق مردم، از فعالیت های فرهنگی گرفته تا فعالیت های عمرانی و اقتصادی، اینجا در فریدونکنار واترمارک و زیرنویس و … برای اهلی رسانه معنایی ندارد.

    مردم شرایط سختی دارند و رسانه‌ها در حوزه کاری خود با هر دید و جناح سیاسی و اعتقادی، سعی در حل مشکلات مردم دارند، چرا که رسانه در آگاهی بخشی و تحولات جوامع امروزی نقش بی‌بدیلی دارد، هرچند عدالت مطلق فقط با ظهور منجی عالم هستی برقرار می‌شود، اما وظیفه برقراری عدالت نسبی، امروز به دوش رسانه‌ها و پیگیری مطالبه مردمی است.

    رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی وظیفه آگاه‌سازی مردم نسبت به رویدادها و اتفاقات در جامعه است، رسانه مسئول است تا ایرادات را از طریق افراد مسئول پیگیری کند و تا حصول نتیجه آن را روی زمین نگذارد.

    بی شک در عصر امروزی رسانه‌ها هستند که افکار عمومی را هدایت می‌کنند، حال انسجام میان اصحاب و فعالان رسانه‌ای فریدونکنار، زمینه‌ساز حل مشکلات مردم خواهد شد، آن هم با حمایت مردم بی نظیر این خطه، خطیه ای که مردمانش را به بصیرهایش میشناسند.

    یقینا راهی که امروز رسانه‌های فریدونکنار دنبال می‌کنند راه شهدا است چرا که با کمترین امکانات و بدون تسهیلات به انعکاس اخبار، رویدادها و پیگیری مطالبات مردم می‌پردازند.

    در پایان باید از زحمات و تلاش های رسانه‌هایی همچون کناریها و پیشکسوتان بعنوان دو قطب رسانه و دیتای اطلاعات در فریدونکنار تشکر کرد.

    سید محمدعلی تقوی – مدیرمسئول پایگاه خبری دیار بصیر

    نویسنده: سید محمدعلی تقوی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *