×
×

هزمان با هفته خبرنگار؛
بازدید خبرنگاران فریدونکنار از مجتمع نیایش

  • کد نوشته: 10772
  • شنبه 21 مرداد 1402
  • صبح امروز جمعی از خبرنگاران شهرستان با همراهی امیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگی هنری نیایش بازدید کردند.
    بازدید خبرنگاران فریدونکنار از مجتمع نیایش
  • صبح امروز جمعی از خبرنگاران شهرستان با همراهی امیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سید علی‌پور نماینده بسیج رسانه و تقوی مسئول خانه مطبوعات فریدونکنار از پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگی هنری نیایش بازدید کردند.

    امیرنیا با تاکید بر اینکه این مجتمع در دو فاز در حال ساخت است خاطر نشان کرد: فاز اول پیشرفت فیزیکی این محتمع مربوط به بخش اداری آن است و در فاز دوم تکمیل آمفی تئاتر نیایش است که با تکمیل آن شاهد یک انقلاب در فرهنگ و هنر شهرستان خواهیم بود.

    وی در گفتگویی تلفنی با مدیر اجرایی پروژه در حاشیه این بازدید پیگیر تسریع در ساخت و ساز شد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان مرحله اول گچ کاری ساختمان اداری، احتمال اینکه با تزریق بودجه و تخصیص منابع مالی مورد نیاز، فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد وجود دارد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد با تشکر از خبرنگاران جهت پیگیری وضعیت این طرح گفت: فریدونکنار از لحاظ فرهنگی در محرومیت به سر می‌برد و قطعا با افتتاح این مجتمع و ساماندهی فعالیت های فرهنگی و هنری هنرمندان شهرستان به مرکزیت مجتمع نیایش امیدواریم شاهد روند رو به رشد در شهرستان باشیم.

    امیرنیا ضمن تشکر از باقرزاده نماینده محترم مجلس جهت اختصاص بودجه 8 میلیارد تومانی و زحمات فرماندار شهرستان  جهت پیگیری این مهم گفت: با پایان فاز اول و تکمیل بخش اداری این مجتمع می‌تونیم از ظرفیت انجمن ها، رسانه‌ها و مراکز فرهنگی بطور هدفمند استفاده کنیم بالاترین بازدهی را از فعالیت های فرهنگی شهرستان داشته باشیم.

    وی در پایان از همه کسانی که در اجرای این پروژه قدمی برداشتند شدند تشکر کرد.

     

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *