×
×

بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فریدونکنار از دفتر دیار بصیر

  • کد نوشته: 10530
  • چهارشنبه 18 مرداد 1402
  • امیر امیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به همراه مسئول بسیج رسانه فریدونکنار بمناسبت هفته خبرنگار از دفتر پایگاه خبری دیار بصیر بازدید کردند.
    بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فریدونکنار از دفتر دیار بصیر
  • امیر امیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به همراه مسئول بسیج رسانه فریدونکنار و عظیم غلامی پیشکسوت عرصه رسانه فریدونکنار بمناسبت هفته خبرنگار از دفتر پایگاه خبری دیار بصیر بازدید کردند .

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونکنار ضمن قدردانی از فعالیت های پایگاه خبری دیار بصیر ، درخصوص نحوه انتقاد از مسئولین و بیان رسانه ای مشکلات فرهنگی و اجتماعی توضیحاتی ارائه داد.

    امیرنیا با بیان راهکارهای مهم برای تاثیرگذاری بیشتر رسانه های در سطح جامعه گفت: امروز رسانه ای تاثیرگذارتر است که با انجام هدفگیری دقیق توانایی جذب مخاطبان بیشتری را داشته باشد و برقراری یک رسانه با میزان مخاطبان آن ارتباط مستقیمی دارد و افزایش میزان مخاطبان انگیزه ای برای ادامه قدرتمندتر کار یک رسانه است.

    وی افزود : صداقت و انصاف، سرعت در انعکاس و پوشش اخبار و برخورداری اخبار از کیفیت مناسب از جمله شاخص های مهم دیگری است که خبرنگاران شهرستان باید به آن توجه ویژه ای کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *