×
×

تکذیب شایعه استعفای دسته‌جمعی پرستاران در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس

  • کد نوشته: 12194
  • سه‌شنبه 21 فروردین 1403
  • چالوس - در پی انتشار اخباری مبنی بر استعفای گروهی از پرستاران بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس در فضای مجازی، مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان این اخبار را قاطعانه تکذیب کرد.
    تکذیب شایعه استعفای دسته‌جمعی پرستاران در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس
  • به گزارش خبرنگار دیار بصیر، اخیراً شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده بود که حاکی از استعفای ۲۰ نفر از پرستاران بیمارستان آیت الله طالقانی به دلیل مشکلات موجود در سیستم بهداشت و درمان بود. این موضوع باعث نگرانی شهروندان و ایجاد ابهام در خصوص وضعیت خدمات درمانی در این بیمارستان شده بود.

    در پاسخ به این شایعات، مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس ضمن تکذیب این اخبار، توضیح داد که تعداد اندکی از کارکنان به دلایل شخصی مانند مشکلات خانوادگی یا تمایل به مهاجرت، درخواست‌هایی برای انتقال یا جابجایی داشته‌اند. وی تأکید کرد که هیچ‌گونه استعفای جمعی در میان پرستاران رخ نداده است.

    بیمارستان آیت الله طالقانی با بیش از ۵۲۰ کادر درمانی، خدماتی و پشتیبانی، خدمات گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف از جمله داخلی، اطفال، نوزادان، جراحی عمومی و تخصصی، ارتوپدی، ارولوژی و اورژانس ارائه می‌دهد. این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز مهم درمانی در منطقه، نقش کلیدی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان دارد.

    تکذیب شایعه استعفای دسته‌جمعی پرستاران در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس

    ما در تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر و تأیید صحت این موضوع، با چندین منبع موثق درون بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان تماس گرفتیم. همچنین، اسناد و مدارک مربوط به درخواست‌های انتقال و جابجایی کارکنان را بررسی کردیم که هیچ‌کدام دلیلی برای استعفای دسته‌جمعی پرستاران را نشان نمی‌دهد.

    شایعات بی‌اساس می‌توانند به اعتماد عمومی آسیب بزنند و باعث ایجاد نگرانی در جامعه شوند. بنابراین، ما به عنوان رسانه متعهد به اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، از شهروندان می‌خواهیم که به اخبار تأییدنشده توجه نکنند و برای کسب اطلاعات صحیح به منابع رسمی مراجعه کنند.

     

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *