×
×

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار؛
توسعه ورزش، دشمن آسیب‌های اجتماعی است

  • کد نوشته: 11229
  • جمعه 28 مهر 1402
  • رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار گفت : هرچه که به توسعه ورزش در محلات شهرستان اهمیت داده شود آسیب های اجتماعی کمتری در آن محل مشاهده خواهد شد.
    توسعه ورزش، دشمن آسیب‌های اجتماعی است
  • به گزارش دیار بصیر، مهدی عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار در جلسه شورای اداری ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت : هرچه که به توسعه ورزش در محلات شهرستان اهمیت داده شود آسیب های اجتماعی کمتری در آن محل مشاهده خواهد شد.

    مهدی عباسی با اشاره به کسب مدال نقره علیرضا حسین‌پور تکواندوکار فریدونکناری در بازی‌های آسیایی هانگژو ؛ عنوان کرد : برای اولین بار در تاریخ شهرستان فریدونکنار یک ورزشکار فریدونکناری توانست نقره بازی‌های آسیایی را بدست آورد.

    وی با اشاره به کسب ۳ مدال جهانی و ۲ مدال آسیایی توسط ورزشکاران فریدونکناری؛ بیان کرد : حمایت از قهرمانان شهرستان موجب گرایش جوانان به ورزش و پرورش قهرمان دیگری می‌شود.

    عباسی با بیان اینکه در فریدونکنار پس از عباس حاج‌کناری کسی دوبنده تیم ملی بزرگسالان را نپوشیده بود ؛ گفت : میلاد والی‌زاده پس از ۲۵ سال توانست که به دوبنده تیم ملی کشتی بزرگسالان ایران در وزن ۵۷ کیلوگرم برسد و اکنون نیز در اردوی تیم ملی امید حضور دارد.

    پروژه سالن ورزشی حسین آباد در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.مهدی عباسی با بیان این موضوع ادامه داد : فاز اول سالن ورزشی شهر آستانه‌سرا به اتمام رسید و فاز دوم ان که شامل بخش اداری مجموعه هست در حال ساخت می‌باشد

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *