×
×

سلگی اعلام کرد؛
ثبت‌نام ۱۴۴ خانم برای انتخابات مجلس در مازندران

  • کد نوشته: 10798
  • یکشنبه 22 مرداد 1402
  • با پایان مهلت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی بود تاکنون کل ثبت نامی ها در استان مازندران ۱۳۴۵ نفر شامل ۱۴۴ خانم و ۱۲۰۶ آقا است.
    ثبت‌نام ۱۴۴ خانم برای انتخابات مجلس در مازندران
  • به گزارش دیار بصیر، امروز آخرین مهلت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی بود و آپدیت لیست کمی زمان بر است اما تاکنون کل ثبت نامی ها در استان مازندران ۱۳۴۵ نفر شامل ۱۴۴ خانم و ۱۲۰۶ آقا است.

    با اعلام سلگی در حوزه انتخابیه آمل ۱۴۰ نفر برای تصاحب یک کرسی این شهرستان در آمل ثبت‌نام کردند که نام ۱۱ خانم در این لیست دیده می‌شود.

    در حوزه انتخابیه ساری و میان‌دورود ۲۶۵ نفر برای تصاحب ۲ کرسی این حوزه ثبت نام کرده‌اند که به تفکیک جنسیت ۳۲ نفر خانم و ۲۳۳ آقا نام نویسی کرده‌اند.

    بنابر لیست اعلامی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه ۱۲۵ نفر برای تصاحب یک کرسی نام نویسی کردند.

    همچنین در حوزه انتخابیه نور و‌ محمودآباد ۱۱۰ نفر شامل ۱۸ خانم برای تصاحب ۱ کرسی ، حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، جویبار و سیمرغ ۲۴۴ نفر شامل ۲۸ خانم برای تصاحب ۲ کرسی ثبت نام کردند.

    در حوزه انتخابیه بابل نیز با داشتن ۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی ۱۸۶ نفر متشکل از ۱۸ خانم و ۱۶۸ آقا ثبت نام کردند.

    در حوزه انتخابیه تنکابن، عباس‌آباد و رامسر ۹۲ نفر شامل ۱۱ خانم و ۸۱ آقا برای یک کرسی و حوزه انتخابیه فریدونکنار و بابلسر ۹۱ نفر شامل ۸ خانم برای تصاحب یک کرسی در بهارستان ثبت‌نام کردند.

    گفتنی است بر اساس لیست اعلامی ۹ نفر در رده سنی ۷۰-۷۵ سال و ۱۸۷ نفر در رده سنی ۳۰-۳۵ سال برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *