×
×

جدیدترین فناوری‌های جامعه قرآنی اطلاع‌رسانی شود

  • کد نوشته: 12021
  • شنبه 18 فروردین 1403
  • نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انتظار داریم در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم درباره جدیدترین فناوری‌های قرآنی و نیازمندی‌های جامعه قرآنی اطلاع‌رسانی صورت پذیرد.
    جدیدترین فناوری‌های جامعه قرآنی اطلاع‌رسانی شود
  • به گزارش دیار بصیر؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار کرد: باید چنین نمایشگاهی از اوایل ماه مبارک رمضان دایر شود تا فرصت بیشتری برای بازدیدکنندگان وجود داشته باشد چرا که بازدید در این ماه اجر و صفای دیگری دارد.

    وی ضمن تشکر از برپایی این نمایشگاه، افزود: انتظار داریم که این نمایشگاه نیازمندی‌های جامعه قرآنی را یا با قیمت فروش مناسب داشته باشند و یا حداقل معرفی کنند و اینجا درباره جدیدترین فناوری‌های قرآنی و کارهایی که در رابطه با قرآن انجام گرفته اطلاع‌رسانی شود.

    جدیدترین فناوری‌های جامعه قرآنی اطلاع‌رسانی شود

    آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: قرآن‌هایی که با قیمت تمام شده و مناسب باشد برای کسانی که دوست دارند در این نمایشگاه موجود باشد و انتظار می‌رود که قرآن مجید را با هدایای مناسب در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

    نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هرچه بیشتر به قرآن توجه کنیم جامعه هم قرآنی تر می‌شود، ان‌شاالله که وظایف خودمان را نسبت به قرآن انجام دهیم.

    نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: ان‌شالله قرآن مکتوب و قرآن صامت یا همان آقا امام زمان (عج) از ما راضی باشند و شر جنایتکارانی که در این ماه عزیز به خانه و جان مردم در غزه، فلسطین، چابهار و راسک، دمشق سوریه رحم نکردند دفع شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *