×
×

جشن باشکوه پیروزی انقلاب در دبستان شاهد شهید جهانیان فریدونکنار

  • کد نوشته: 11610
  • شنبه 21 بهمن 1402
  • در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دبستان شاهد شهید جهانیان شهر فریدونکنار شاهد برگزاری جشنی باشکوه بود که به منظور گرامیداشت این رویداد تاریخی تدارک دیده شده بود.
    جشن باشکوه پیروزی انقلاب در دبستان شاهد شهید جهانیان فریدونکنار
  • صبح امروز در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دبستان شاهد شهید جهانیان شهر فریدونکنار شاهد برگزاری جشنی باشکوه بود که به منظور گرامیداشت این رویداد تاریخی تدارک دیده شده بود.

    این مراسم با حضور فرماندار فریدونکنار، دکتر باقرزاده نماینده محترم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، مسئولین شهرستانی، معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان برگزار گردید.

    در این مراسم، فرماندار فریدونکنار طی سخنانی به اهمیت انقلاب اسلامی و تأثیر آن بر تحولات ایران و منطقه پرداخت و بر نقش نسل جوان در ادامه راه انقلاب تأکید کرد. وی همچنین از تلاش‌ها و دستاوردهای دانش‌آموزان و معلمان در عرصه‌های آموزشی و پرورشی قدردانی نمود.

    در حاشیه این مراسم، از دانش‌آموزان برگزیده در زمینه‌های آموزشی و پرورشی با اهدای جوایز و لوح تقدیر به پاس تلاش‌ها و موفقیت‌های آنان تجلیل به عمل آمد.

    همچنین، با حضور مسئولین شهرستانی و دکتر باقرزاده، از کتاب “قهرمانان جامانده” که به موضوع دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا می‌پردازد، رونمایی شد. این کتاب به عنوان یک منبع ارزشمند برای آشنایی نسل جوان با فداکاری‌های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس معرفی گردید.

    با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ انقلابی و ارزش‌های دفاع مقدس، این گونه مراسمات نقش مهمی در تقویت روحیه میهن‌پرستی و انقلابی در میان نسل جوان دارد و زمینه‌ساز تداوم راه انقلاب اسلامی در آینده خواهد بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *