×
×

جلسه فوق العاده ستاد امر به معروف فریدونکنار برگزار شد

  • کد نوشته: 10423
  • دوشنبه 2 مرداد 1402
  • جلسه فوق العاده و اضطراری ستاد امر به معروف و نهی از منکر فریدونکنار در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
    جلسه فوق العاده ستاد امر به معروف فریدونکنار برگزار شد
  • به گزارش پایگاه خبری دیار بصیر ، جلسه فوق العاده و اضطراری ستاد امر به معروف و نهی از منکرشهرستان فریدونکنار در دفتر امام جمعه محترم شهرستان
    با حضور اعضای هسته اصلی ستاد( امام جمعه،فرماندار،دادستان،فرمانده سپاه،فرمانده انتظامی،رئیس اداره اطلاعات)همچنین بخشدار مرکزی،نماینده شهردار فریدونکنار،شهردار آستانه سرا،مسئول امر به معروف و نهی از منکر و مدیران ادارات و نهادهای دولتی شهرستان فریدونکنار با دبیری حجت‌الاسلام لاغری مسئول امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برگزار گردید.
    در این جلسه در خصوص عفاف و حجاب شهرستان(ساحل،اصناف،بازار،پارک ها،مجتمع های تجاری،فضای شهری،هتل ها،کافه ها،واحدهای اقامتی،مراکز درمانی و بهداشتی و مراکز عمومی) ویژه ادارات و نهاهای دولتی بحث و تبادل نظر شد و پیشنهادها و انتقاداتی مطرح گردید.
    در این جلسه مقرر گردید تیم نظارتی امر به معروف و نهی منکر برای نظارت مستمر بر عملکرد مالی،خدمت‌رسانی به شهروندان و ارباب رجوع و ویژه عفاف و حجاب ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی شهرستان تشکیل گردد.
    همچنین در این جلسه مدیران ادارات و نهادها گزارش عملکرد خود در خصوص مباحث مطرح شده ویژه عفاف و حجاب را به اعضای هسته اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ارائه داده و مقرر گردید بصورت ماهانه در جلسه ستاد گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.
    در آخر نیز دکتر کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی فرماندار شهرستان در خصوص بحث فساد زدایی مالی،خدمات دهی منظم ادارات به شهروندان و ویژه رعایت عفاف و حجاب در سطح شهرستان، ادارات و نهادها دستوراتی را صادر و وظایفی را به مدیران ادارات و نهادهای شهرستان ملزم و محول کرد.

    نویسنده: مصطفی آسمانی کناری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *