×
×

خبرنگار شهیدی که 38 سال گمنام بود

  • کد نوشته: 10534
  • چهارشنبه 18 مرداد 1402
  • بمناسبت روز خبرنگار مسئولین شهری با همراهی جمعی از خبرنگاران با حضور در منزل خانواده شهید غلامرضا بابانسب به مقام شامخ شهدای خبرنگار ادای احترام کردند.
    خبرنگار شهیدی که 38 سال گمنام بود
  • بمناسبت روز خبرنگار صبح امروز امام جمعه فریدونکنار با همراهی فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، و برخی از خبرنگاران با حضور در منزل خانواده طلبه خبرنگار شهید غلامرضا بابانسب حضور یافتند و با اهدا لوح یادبود ، تمثال مبارک شهید و گواهینامه استخدامی سطح یک حوزه علمیه از آنان تجلیل نمودند.

    این طلبه خبرنگار شهید در جوانی (اوایل سال ۱۳۶۴) به عنوان نخستین خبرنگار بومی شبکه طبرستان در شهر فریدونکنار فعالیت خبری خود را آغاز کرد.

    وی در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۶۴ در سن ۲۲ سالگی در منطقه فاو در عملیات والفجر 8 در کنار برادر 15 ساله خود، مرتضی بابانسب، به رنگ شهادت مزین شد و در یک روز دو برادر آسمانی شدند.

    پیکر عطرآگین این دو شهید در مسجد امام سجاد(ع) در فریدونکنار به آغوش زمین سپرده‌شد.

    در این تجلیل سید محمد علی تقوی رابط خانه مطبوعات و سید محمدسعید سیدعلیپور نماینده بسج رسانه ، عظیم غلامی پیشکسوت رسانه و نوید غلامی استعداد برتر رسانه شهرستان حضور داشتند.

    همچنین پس از دیدار با خانواده شهدا با حضور در مزار شهدای مسجد امام سجاد(علیه السلام) به مقام شامخ این شهدا ادای احترام شد.

    نویسنده: عظیم غلامی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *