×
×

دبستان شاهد شهید جهانیان الگویی برای مدارس مازندران

  • کد نوشته: 11455
  • یکشنبه 12 آذر 1402
  • بزرگترین رویداد مسابقات ورزشی دانش‌آموزی شهرستان فریدونکنار در دبستان شاهد شهید جهانیان، بمناسبت هفته بسیج و یادبود شهدای مظلوم فلسطین برگزار شد.
    دبستان شاهد شهید جهانیان الگویی برای مدارس مازندران
  • بزرگترین رویداد مسابقات ورزشی دانش‌آموزی شهرستان فریدونکنار در دبستان شاهد شهید جهانیان، توانست دانش‌آموزان این دبستان را که بزرگترین مدرسه شهرستان فریدونکنار است در فضایی پر از انرژی و هیجان مجذوب خود کند.

    دانش‌آموزان این دبستان در این رقابت‌ها که بمناسبت هفته بسیج و گرامیداشت شهدا مظلوم فلسطین برگزار شد در  انواع رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال، تنیس روی میز، دارتُ وسطی و … به رقابت پرداختند.

    صبح امروز و در پایان این رقابت‌های پرشور و نفس‌گیر، افتخارآفرینان و برگزیدگان مسابقات به مراتب تجلیل شدند.

    دبستان شاهد شهید جهانیان الگویی برای مدارس مازندران

    میرحسن صفری مدیر دبستان شاهد شهید جهانیان با تاکید بر اینکه این رویداد ورزشی، فرصت مناسبی برای شناسایی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزی است گفت: بی شک این مسابقات زمینه ساز شکوفایی استعدادها در حوزه ورزش را فراهم خواهد آورد و نقطه عطفی در تاریخ ورزش دانش‌آموزی شهرستان فریدونکنار و الگویی برای دیگر مدارس سطح استان مازندران به شمار می‌رود.

    صقری ادامه داد: حضور فعّال دانش‌آموزان و آموزگاران در این رویداد، محیطی انگیزشی برای رشد و توسعه ورزشی فراهم آورد و به جامعه هدف ما این امکان را داد تا از دستاوردهای دانش‌آموزان این مدرسه در حوزه ورزش بهره‌مند شود.

    دبستان شاهد شهید جهانیان الگویی برای مدارس مازندران

    مدیر دبستان شاهد شهید جهانیان فریدونکنار در پایان گفت:با توجه به اهمیت و ابعاد گسترده این مسابقات، انتظار می‌رود تا رسانه‌ها گزارش جامع این رویداد را منتشر و تأثیرات مثبت ورزش در جامعه دانش‌آموزی را بازگو نمایند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *