×
×

زمین چمن مصنوعی مدرسه خوارزمی فریدونکنار افتتاح شد

  • کد نوشته: 11120
  • پنج‌شنبه 13 مهر 1402
  • زمین چمن ورزشی مدرسه خوارزمی فریدونکنار در قالب طرح سردار رشید اسلام "قاسم سلیمانی" و مزین به نام دبیر مرحوم "سید شریف موسوی" افتتاح شد.
    زمین چمن مصنوعی مدرسه خوارزمی فریدونکنار افتتاح شد
  • گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فریدون کنار، صبح امروز، ۱۳ مهر۱۴۰۲، زمین چمن ورزشی مدرسه خوارزمی فریدونکنار در قالب طرح سردار رشید اسلام “قاسم سلیمانی” و مزین به نام دبیر مرحوم “سید شریف موسوی” با حضور مدیر آموزش و پرورش فریدون کنار و دیگر مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

    مدیر آموزش و پرورش فریدون کنار تاکید کرد: موضوع تربیت‌بدنی در سند تحول بنیادین نیز بسیار تأکید شده است. وجود این زمین ورزشی چمن مصنوعی، یکی از عواملی است که باعث می‌شود دانش‌آموزان با انگیزه در مدرسه حضور پیدا کنند.

    در ادامه مدیر آموزش و پرورش فریدون کنار ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و افراد حاضر در مراسم گفت: پروژه‌ی چمن مصنوعی شهید سلیمانی مدرسه  با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال به مساحت 600 متر مربع به  بهره برداری رسیده که بخشی از این اعتبار توسط اداره کل آموزش و پرورش مازندران و بخش دیگر توسط کادر مدرسه و خیرین تامین شده است.

    کاظم پور با اشاره به اینکه در زمین ورزش دانش آموزان همکاری با همدیگر را می آموزند افزود : آنها در میدان ورزش  تمرین مهارت های اجتماعی می کنند واحترام به قوانین و مقررات، رعایت نظم و انظباط را فرا میگیرند. تربیت بدنی بخش عملی تعلیم و تربیت است و باید با یک نگاه تربیتی، تربیت بدنی در مدارس را دنبال کنیم .

     

    در پایان هم مدیر آموزش و پرورش شهرستان از زحمات ،مدیریت سابق مدرسه “حسین پور” مدیریت مدرسه”رضاپور”، معاونت پرورشی اداره”آقای محمدیان” کارشناس تربیت بدنی “آقای رضایی” کلیه دست اندر کاران در این پروژه نقش داشتند تقدیر و تشکر کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *