×
×

سرهنگ احسان آهنگر سکاندار فرهنگ و هنر مازندران شد

  • کد نوشته: 10154
  • پنج‌شنبه 25 خرداد 1402
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پذیرش استعفای حسین جوادی، مدیر کل قبلی فرهنگ‌و ارشاد اسلامی مازندران در حکمی سرهنگ احسان آهنگر را به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب کرد.

    سرهنگ احسان آهنگر سکاندار فرهنگ و هنر مازندران شد
  • به گزارش پایگاه خبری دیار بصیر؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پذیرش استعفای حسین جوادی، مدیر کل قبلی فرهنگ‌و ارشاد اسلامی مازندران در حکمی سرهنگ احسان آهنگر را به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب کرد.

    آهنگر متولد سال ۱۳۵۸ و دانش آموخته در رشته ادبیات فارسی و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت راهبردی فرهنگ است.

    از جمله سوابق مدیریتی، علمی و فرهنگی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، معاون فرهنگی سپاه کربلا مازندران،دبیر کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های استان مازندران، مدیر تبلیغات و فضاسازی معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلا مازندران و مدیرفرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان بهشهر اشاره کرد.

     

    حسین جوادی ۱۳ ماه به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فعالیت داشت و هفته های اخیر بعلت آنچه در رسانه‌ها حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه آمل عنوان شده بود استعفا داد.

    اینکه جوادی در حد و اندازه مدیرکلی ارشاد مازندران نبود، برای بعضی اهالی فرهنگ و رسانه استان مشهود بود و با استعفای وی در آستانه انتخابات مجلس، این مهم برهمگان آشکار شد ، هرچند بنابر شواهد و قرائن از حوزه انتخابیه آمل، تلاش و ممارست وی برای تصاحب کرسی بهارستان بی ثمر خواهد بود اما وی باری دیگر و با رزومه جدیدش یعنی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران می‌خواهد خودش را در انتخابات محک بزند.

     

    حال اما با گذشت چند روز از استعفای وی، انتخاب یک نامِ آشنا آن هم، در جایی خارج از بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

    سرهنگ احسان آهنگر که همواره در مسئولیت های فرهنگی سپاه کربلا مازندران حضور داشته و در زمینه فرهنگ و هنر مشغول به فعالیت بود حالا سکاندار فرهنگ و ارشاد مازندران شده است، جایگاهی که امید است با حضور این نیروی جوان و فعال در راس آن شاهد تحولات مشهود و رو به جلو باشیم.

    اما مهمترین ابهام در این انتصاب این بود که در ساختمان چند هزار متری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در میدان امام خمینی (ره) کسی نبود که نوبت به یک نیروی بیرون سازمانی رسیده است؟

    قطعا شخص وزیر فرهنگ باید پاسخگوی این سئوال باشد اما از آنجایی که عملکرد شخص اسماعیلی در جایگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران هم قابل دفاع نیست پس به پاسخ این سئوال امیدی نیست.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *