×
×

سردار عبدالفتاح اهوازیان:
شهدا قطب نمای ما هستند

  • کد نوشته: 12104
  • دوشنبه 3 اردیبهشت 1403
  • سردار اهوازیان، مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه، با تبیین جایگاه و اهمیت شهدا در جامعه گفت: ساده‌زیستی به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی در مکتب سردار سلیمانی بود.
    شهدا قطب نمای ما هستند
  • به گزارش دیار بصیر، در مراسم یادواره شهدای مسجد ولیعصر(عج) که با محوریت سردار شهید حاج حسین بصیر برگزار شد، سردار عبدالفتاح اهوازیان، مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه، به تبیین جایگاه و اهمیت شهدا در جامعه پرداخت و بر اهمیت ساده‌زیستی به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی در مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی تأکید کرد.
    اهوازیان در سخنان خود به بزرگی و جایگاه شهید بصیر اشاره کرد و افزود: شهدای محله ولیعصر(عج) تجلی تمام شهدا هستند.

    وی با اشاره به الگو بودن برگزاری یادواره‌های شهدا در مازندران، از تکثیر فرهنگ شهادت در میان مردم این خطه تقدیر کرد.
    اهوازیان در ادامه به نقش خانواده‌ها در تربیت صحیح فرزندان اشاره کرد و بر لزوم تلاش بیشتر آن‌ها برای پرورش نسلی آگاه و با بصیرت تأکید نمود.

    وی همچنین به اهمیت بیان شجاعت و حضور مقتدرانه شهدا در دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره کرد و از تمرکز بیش از حد بر مظلومیت شهدا به جای تبیین فلسفه حضور آن‌ها انتقاد کرد.
    سردار اهوازیان با اشاره به حماسه‌سازی شهدای خان‌طومان و نقش فضای مجازی در آشکار کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی، به نقد برخی از رفتارهای داخلی پرداخت و از بی‌تفاوتی نسبت به مسائلی چون بی‌حجابی و بی‌حیایی ابراز نگرانی کرد.
    وی در ادامه به اقتدار نیروهای مسلح اشاره کرد و از نارضایتی برخی تندروهای جریان اصلاح‌طلبی از خوشحالی ملت به دلیل اقتدار نیروهای مسلح انتقاد کرد.

    اهوازیان ساده‌زیستی را به عنوان یکی از اصول سردار شهید سلیمانی برشمرد و تأکید کرد که این ویژگی موجب شده است که او به عنوان فرمانده دل‌ها در تاریخ ماندگار شود.
    در پایان، سردار اهوازیان با تأکید بر اینکه شهدا قطب نمای جامعه هستند، گفت که حرکت به سمت مسیر شهدا و تبعیت از ولایت می‌تواند انسان را عاقبت بخیر کند.
    این مراسم که با حضور گسترده مردم و مسئولین محلی برگزار شد، فرصتی بود برای یادآوری ارزش‌های دفاع مقدس و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و رهبری.

    همچنین گفتنی است در این مراسم از کتاب اطلاعات شهدای مسجد مهدیه با عنوان رهپویان بصیر، چاپ شده در انتشارات دیار علویان رونمایی شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *