×
×

غزه کربلا شد

  • کد نوشته: 11201
  • چهارشنبه 26 مهر 1402
  • خبر جنایت دلخراش حمله غاصبان و جنایتکاران اسرائیلی به بی پناهان مظلوم و مقاوم و صبور غزه قهرمان که قلب هر آزموده ای را به درد آورده موجبات تاثر قلبی می گردد.
    غزه کربلا شد
  • بزرگ‌ترین قتل عام با بمباران بیمارستان غزه

    بمباران بیمارستان خصوصی المعمدانی در نوار غزه بزرگ‌ترین قتل عام جمعی فلسطینیان در این جنگ را رقم زده و برخی اخبار حاکی از شهادت ۳۰۰ فلسطینی بر اثر بمباران این بیمارستان است.

    جنازه صدها فلسطینی پراکنده شده و فاجعه‌ای بی‌سابقه به وقوع پیوسته است.

    در عین حال هم بخش اطلاع‌رسانی دولت غزه این کشتار را جنایتی جنگی توصیف و تاکید کرد که در این بیمارستان صدها بیمار و مجروح بستری بودند و همچنین برخی خانواده‌های بی‌سرپناه برای درامان ماندن از بمباران به محوطه بیمارستان پناه آورده بودند.

    علام عزای عمومی در سراسر کشور

    دولت جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، فردا چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

    در این بیانیه از مجامع بین المللی و سران کشورهای مختلف بویژه کشورهای اسلامی خواسته شده است ضمن محکومیت این اقدام شنیع بعنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی، روابط خود با این رژیم جنایتکار را قطع و سفرای رژیم صهیونیستی را اخراج نمایند.

    تظاهرات گسترده در کشورهای منطقه همزمان با بمباران بیمارستان غزه

    همزمان با بمباران بیمارستان غزه و شهادت صدها نفر در این حادثه، مردم تونس شبانه به خیابان آمده و تظاهرات گسترده‌ای صورت گرفت.

    ساکنان پایتخت اردن و کرانه باختری نیز به خیابان آمده و به این جنایت وحشیانه اعتراض کردند.

    برخی اخبار هم از تجمع در برابر کنسولگری رژیم صهیونیستی در شهر استانبول حکایت دارد.

    یونیسف بمباران بیمارستان معمدانی و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان فلسطینی در داخل آن را شدیدا محکوم کرد وخواستار آتش‌بس فوری در غزه شد.

    تظاهرات‌های گسترده‌ای هم در شهرهای کرانه باختری در محکومیت بمباران بیمارستان معمدانی در شهر غزه در جریان است.
    تظاهرات فلسطینیان در طولکرم در محکومیت نسل‌کشی فلسطینیان در بیمارستان معمدانی در غزه بسیار گسترده بوده است.

    تظاهرات مردم لبنان در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه نیز برگزار شد.

    غزه کربلا شد

    آستان مقدس امامزاده سید محمد علیه السلام فریدونکنار در پیامی این جنایت را محکوم کرد.

    اللهم ٱشغل الظالمین بالظالمین

    خبر جنایت دلخراش حمله غاصبان و جنایتکاران اسرائیلی به بی پناهان مظلوم و مقاوم و صبور #غزه_قهرمان که قلب هر آزموده ای را به درد آورده و تداعی خاطرات تلخ دوران دفاع مقدس را برایمان فراهم می کند و آرامش روزمره گی را از انسان می گیرد ، موجبات تاثر قلبی می گردد.
    آستان مقدس امام زاده سید محمد علیه السلام شهرستان فریدونکنار ضمن محکوم کردن این جنایت جنگی ، از خدای حکیم عاجزانه درخواست دارد نقشه های شوم سگ هار منطقه ، اسرائیل غاصب را به خودشان برگرداند و مردم مظلوم و بی پناه غزه را از چنگال ظالمان نجات عنایت بفرماید و منتقم مظلومان عالم ، مهدی موعود موجود (عج الله فرجه الشریف) را به فریادشان برساند

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *