×
×

یادداشت مدیرمسئول؛
فریدونکنار بر قله رسانه مازندران

  • کد نوشته: 11340
  • دوشنبه 15 آبان 1402
  • شجاعت، حرفه‌ای بودن و تلاش بی‌وقفه خبرنگاران هرگز بر کسی پوشیدیده نیست، آن هم در شهر کوچکی چون فریدونکنار که تنها 6 عضو خانه مطبوعات دارد
    فریدونکنار بر قله رسانه مازندران
  • دو خبرنگار فریدونکناری (سیده عطیه حسینی از پایگاه خبری دیار بصیر و مهدی نصیری از پایگاه خبری کناریها) در جشنواره رسانه ای خزر، رتبه نخست را به دست آوردند. شجاعت، حرفه‌ای بودن و تلاش بی‌وقفه خبرنگاران هرگز بر کسی پوشیدیده نیست، آن هم در شهر کوچکی چون فریدونکنار که تنها 6 عضو خانه مطبوعات دارد و جای مباهات و خرسندی است که دو نفر از این 6 نفر به عنوان برگزیده کشوری در جشنواره خزر رتبه نخست را به خود اختصاص می‌دهند.

    اگرچه این رتبه تنها یک عنوان است، اما داوری آثار توسط مرکز مطالعات رسانه و اذعان داوران به کیفیت بالای آثار ارسالی نشان دهنده استعداد، تخصص و تعهد این افراد به حرفه خبرنگاری است. این دستاورد بزرگ، نه تنها نمایانگر تلاش شخصی این عزیزان است، بلکه نماینده تلاش و تعهد همکارن عزیزشان و تیم کناریها و دیار بصیر است.

    اینکه امروز نام کناریها و دیار بصیر بعنوان برند رسانه فریدونکنار و تنها رسانه‌های دارای مجوز در فریدونکنار در جمع خبرگان رسانه و مسئولین ارشد کشوری و استانی تکرار می‌شود فرصتی بی بدیل برای استفاده بهینه زا ظرفیتب الای این شهرستان در زمینه رسانه است.

    صدای شاتر دوربین و قلم این خبرنگاران، شاهد اهمیت و نفوذ بزرگی است که در سطح جامعه وجود دارد. این موقعیت و جایگاه این دو خبرنگار ور سانه‌های آنها تعهد بیشتری برای ارائه اخبار صحیح و موثق به مخاطبان را بر عهده دارد. امیدواریم این موفقیت بزرگ در سطح شهرستان فریدونکنار، موجب شود تا با افزایش دانش و تجارب دیگر فعالان رسمی و غیر رسمی رسانه در شهر فریدونکنار، خدمات بهتری به جامعه فهیم فریدونکنار ارائه شود.

    حقیر بعنوان مدیرمسئول پایگاه خبری دیار بصیر و نماینده خانه مطبوعات فریدونکنار امیدوارم که این پیروزی بزرگ، آغازی برای موفقیت‌های بیشتر در آینده باشد و باعث افتخار و سربلندی برای جامعه ما شود.

    با ارزوی موفقیت‌های بیشتر برای شما بزرگواران

     

    انقراض ماهیان دریای خزر و ضرورت اقدامات حفاظتی    اثر سیده عطیه حسینی از پایگاه خبری دیار بصیر

     

    فریدونکنار را باید دید    اثر مهدی نصیری از پایگاه خبری کناریها

     

    نویسنده: سید محمدعلی تقوی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *