×
×

مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر فریدونکنار برگزار شد

  • کد نوشته: 10208
  • چهارشنبه 21 دی 1401
  • صبح امروز مراسم نمادین جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم، مقارن با ولادت حضرت فاطمه (س) با حضور جمعی از مسئولین در مصلی شهرستان فریدون کنار برگزار شد.

    مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر فریدونکنار برگزار شد
  • به گزارش پایگاه خبری دیار بصیر ؛صبح امروز مراسم نمادین جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم، مقارن با ولادت حضرت فاطمه (س) با حضور جمعی از مسئولین در مصلی شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدون کنار در آیین نمادین جشن عبادت دانش‌آموزان  که به همت بخش پرورشی،همکاران اداری و مدارس در مصلی شهرستان برگزار شد، گفت: جشن تکلیف آغاز درخشش روح خدا پرستی در میان فرشتگان زمینی است.
    سیدرضا کاظم پور ضمن تبریک به دانش‌آموزان، ورود به سن تکلیف و پذیرفتن عبودیت و بندگی پروردگار متعال را تبریک گفت و افزود: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش، آشنا کردن دانش‌آموزان با آموزه‌های دینی است.
    مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدون کنار با تبریک سن تکلیف به دانش‌آموزان در رابطه با بحث بایدها و نبایدهایی که دانش‌آموزان باید در این سن مورد توجه قرار دهند توضیحاتی ارائه کرد و به اهمیت جایگاه حجاب و عفاف برای دختران مطالبی را بیان کرد.
    کاظم پور تصریح کرد: اگر از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات تلاش شود هیچ گاه فرد اسیر هوای نفس نمی‌شود.
    وی با اشاره به این که امروز هم روزی مبارک است و هم روزی به یادماندنی در خاطرات دانش‌آموزان است، افزود: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است و خانواده و والدین می‌توانند با کمک مجموعه‌های فرهنگی، وظایف دینی را برای آنها تبیین کنند.
    این مقام مسئول اظهار کرد: در فرهنگ انسان‌ساز نماز؛ رعایت حجاب اسلامی و مقید بودن به آموزه‌ها و دستورات دینی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید به بهترین شکل به دانش‌آموزان دختر آموزش داده شود.

     

    مشاهده گزارش تصویری این جشن در دیار بصیر

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *