×
×

انتقاد باقرزاده از معاون اول:
واقعاً خسته شدیم؛ چقدر باید از این تریبون داد بزنیم

  • کد نوشته: 10426
  • دوشنبه 2 مرداد 1402
  • نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با واردات برنج انتقاد کرد.
    واقعاً خسته شدیم؛ چقدر باید از این تریبون داد بزنیم
  • به گزارش دیار بصیر، علی اصغر باقرزاده در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس پس از قرائت گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی نحوه سیاست‌گذاری دستگاه‌های متولی در حوزه مدیریت بازار کالاهای استراتژیک گندم و برنج در کشور با بیان اینکه «امروز سرمایه اجتماعی نظام اعتماد مردم است»، عنوان کرد: بارها از تریبون مجلس و دولت قول‌هایی درباره خرید محصول کشاورزی داده شده اما خلاف این قول‌ها و وعده‌ها عمل می‌شود.

    وی با انتقاد از موافقت معاون اول رئیس جمهوری با واردات برنج گفت: واردات برنج به چه معناست؟ واقعاً خسته شدیم؛ چقدر باید از این تریبون داد بزنیم و خواهش کنیم و برای کشاورزان التماس کنیم؟

    این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر توان خرید برنج کشاورزان را نداریم، تکلیف آنها را مشخص کنیم؛ امروز فقط ۱۸۰ هزار تن برنج در شالی کوبی های مازندران و نزدیک ۳۶۰ هزار تن در استانهای شمالی وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند.

    باقر زاده با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت کشاورزان، اظهار کرد: امروز دغدغه کشاورزان فقط فروش محصول کشاورزی‌شان نیست بلکه قیمت سم و کود و هزینه آب‌ بها از جمله دغدغه‌های آنهاست؛ اگر توان خرید برنج کشاورزان را نداریم حداقل امسال که سال تولید است، قیمت تولید را کاهش دهیم.

     

     

    منبع: ایسنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *