×
×

مدیرکل استاندارد مازندران؛
وزن جعبه در شیرینی‌ فروشی‌ها باید حذف شود

  • کد نوشته: 11187
  • سه‌شنبه 25 مهر 1402
  • مدیرکل استاندارد مازندران گفت: بسته بندی باید وزن خالص کالا باشد به عنوان مثال وزن جعبه در شیرینی‌ فروشی‌ها  باید حذف شود و اقدامات خوبی با همکاری اداره صمت انجام پذیرفت.
    وزن جعبه در شیرینی‌ فروشی‌ها باید حذف شود
  • به گزارش دیار بصیر؛ محمد ملاعلی‌پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به صدور ۶۸۱ فقره پروانه استاندارد تاکنون اظهار داشت: در شش ماه اول امسال شش پروانه صادر، ۱۴۹ پروانه تمدید شده است.

    وی با بیان اینکه سالانه دو هزار فقره تاییدیه آسانسور در استان صادر می‌شود، افزود: این درحالی که درصد ناچیزی از این تائیدیه ها پس از مدت یکسال دوباره برای تمدید پروانه مراجعه می‌کنند.

    وزن جعبه در شیرینی‌ فروشی‌ها باید حذف شود

    وی با عنوان اینکه در بحث کمیت برخوردهای لازم انجام می‌شود، افزود: بسته بندی باید وزن خالص کالا باشد به عنوان مثال وزن جعبه در شیرینی‌ فروشی‌ها  باید حذف شود و اقدامات خوبی با همکاری اداره صمت انجام پذیرفت.

     

    مدیرکل استاندارد مازندران تشکیل شورای استاندارد استان مازندران را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: تقویت و نظارت بر استانداردسازی خدمات در استان مازندران با جدیت دنبال می‌شود، از سوی دیگر سامانه ارتباطی ۱۵۱۷ در راستای اجرای طرح استانداردسازی خدمات در سطح استان مازندران فعال بوده و مردم می‌توانند گزارش‌های خود را ارسال کنند.

    وزن جعبه در شیرینی‌ فروشی‌ها باید حذف شود

    وی با عنوان اینکه امسال ۵۲۸ مورد بازرسی از تجهیزات بازی و زمین‌های بازی انجام شد، تعامل و هم افزایی شهرداری را در این خصوص مورد قبول ندانست و گفت: برای استانداردسازی مصالح ساختمانی اعم از ماسه و بتن مدنظر نیز انتظار همکاری از نظام مهندسی را داریم.

     

    ملاعلی پور با اشاره به استاندارد آسانسور گفت: در واحدهای مسکونی که دارای آسانسور هستند، بخش زیادی استاندارد نیستند اما کارهای خوبی در راستای رفع مشکلات آن انجام می‌شود تا گام مثبتی در راستای کاهش مخاطرات امنیت مردم برداشته شود.

     

     

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *