×
×

پروژه‌ای ۲۰ ساله در خط پایان قرار دارد

  • کد نوشته: 9900
  • دوشنبه 4 اردیبهشت 1402
  • فرماندار فریدونکنار درباره پروژه کمربندی این شهرستان گفت: پیمانکار پروژه مشخص شده است و باید ماهانه در شورای اداری گزارش مصوب از روند اجرای این پروژه ارائه شود.

    پروژه‌ای ۲۰ ساله در خط پایان قرار دارد
  • به گزارش پایگاه خبری دیار بصیر ،کلنگ پروژه پل کمربندی فریدونکنار با هدف رفع مشکلات ترافیکی بر زمین خورد اما از آن زمان تاکنون در ترافیک وعده‌ها ماند.

    با وجود اینکه چشم ‌انتظاری برای افتتاح پروژه بیش از ۲۰ سال شد، اما هنوز تکمیل نشده است.

    این پروژه اکنون با عمر بیشتر از دو دهه در صدر توجه مسؤولان شهرستان بوده که امیدواریم با رویکرد جهادی به سرانجام برسد.

    اکنون باتوجه به رویکرد جهادی در دولت سیزدهم که پروژه‌های خاک خورده را روی غلتک می‌اندازد قرعه به‌نام پروژه کمربندی فریدونکنار افتاد که امیدواریم هرچه سریع‌تر به خط پایان برسد.

    کوروش گرجی فرماندار شهرستان فریدونکنار درباره مشکلات بیش از ۲۰ ساله پل کمربندی در این شهرستان، اظهار کرد: پل کمربندی مشکل بیش از ۲۰ ساله این شهرستان است.

    وی افزود: صرف‌نظر از اینکه اساسا اجرای این پل به نفع شهرستان بوده یا نبوده که جای بحث فنی بسیار دقیق دارد به‌دلیل مشکلات در سال‌ها، دوره‌ها و مدیران گذشته وجود داشته، در هنگام ساخت نظارت‌ها و برخوردهایی که صورت نگرفته این پل دچار نقص ایمنی است.

    فرماندار شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه نقص ایمنی عرشه پل که پنج یا ۶ مورد نقص جدی بود با پیگیری‌های صورت گرفته، برطرف شد، تصریح کرد: پنل‌های دیواره پل دچار اشکالاتی است که آن هم اشکالات هم به‌دلایل فنی مشکلات داشت.

    گرجی ادامه داد: نهایتا با تیم علمی که از تهران و دانشگاه‌های فنی آمدند دلیل این نقص مربوط به زمان ساخت می‌شود که نبود نظارت و برخوردی که در زمان ساخت پروژه صورت گرفته است.

    وی با اعلام اینکه در حال حاضر طرح پروژه مشخص و پیمانکار پروژه مشخص شده است، اظهار کرد: پیمانکار ضمانت‌های بانکی خود را ارائه کرده که در همین هفته تعیین شده است.

    فرماندار شهرستان فریدونکنار ادامه داد: قرارداد پروژه در حال آماده شدن و پیمانکار در مرحله عقد قرارداد است و از اداره کل راه‌ و شهرسازی خواستیم هنگام عقد قرارداد حضور داشته باشم که بحث نظارت‌ها را دنبال کنیم.

    گرجی بیان کرد: باید ماهانه در شورای اداری گزارش مصوب از روند اجرای این پروژه ارائه شود؛ به این دلیل که در خوشبینانه‌ترین حالت این فرآیند ۶ تا ۸ ماه طول می‌کشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *