×
×

پیام تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت مادر شهیدان عسگری

  • کد نوشته: 10394
  • دوشنبه 2 مرداد 1402
  • سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پیامی، ام الشهداء حاجیه خانم شهربانو برادران، مادر گرانقدر شهیدان والامقام سید جمال و سید جلال عسگری را تسلیت گفت.
    پیام تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت مادر شهیدان عسگری
  • به گزارش پایگاه خبری دیار بصیر، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    انا لله و انا الیه راجعون

    رحلت بانوی ماجده، ام الشهداء حاجیه خانم شهربانو برادران، مادر گرانقدر شهیدان والامقام سید جمال و سید جلال عسگری موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

    مادران مومنه شهداء که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) و با تأسی از سیره حضرت صدیقه کبری ، فاطمه زهرا(س) ، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی، تقدیم ایران اسلامی کردند.

    اینجانب درگذشت والده والامقام شهیدان عسگری، حاجیه خانم شهربانو برادران را به محضر حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه بزرگ ایثارگران، مردم شهید پرور مازندران و شهرستان فریدونکنار بویژه خانواده محترم آن زنده یاد تسلیت و تعزیت می گویم و از درگاه خداوند سبحان، رحمت واسعه و رضوان الهی برای آن فقیده سعیده و برای بازماندگان خاصه بیت شریف شهیدان گرانقدر عسگری، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

    سیدمحمود حسینی پور

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *