×
×

کمک شش میلیارد تومانی فریدونکناری‌ها به نیازمندان

  • کد نوشته: 9830
  • سه‌شنبه 22 فروردین 1402
  • حجت الاسلام سیدی گفت: مردم نیک اندیش فریدونکنار سال گذشته مبلغ شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان این شهرستان کمک کردند.

    کمک شش میلیارد تومانی فریدونکناری‌ها به نیازمندان
  • کمک شش میلیارد تومانی فریدونکناری‌ها به نیازمندان

    حجت الاسلام میثم سیدی  رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فریدونکنار  در گفتگویی با بیان اینکه هزار و ۲۸۰خانوار در فریدونکنار تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند و از خدمات حوزه های مختلف معیشتی، درمانی، مسکن، تحصیلی و… بهره مند هستند، اظهار کرد: بخشی از ماموریت های امداد با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری که با محوریت مساجد و محلات فعالیت می کنند، محقق می شود.

    وی بیان کرد: مردم خیر و نیک اندیش فریدونکنار طی ۱۲ ماهه سال گذشته مبلغ شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

    حجت الاسلام سیدی افزود: مبالغ جمع آوری شده توسط این مراکز جهت هزینه های درمانی، تحصیلی، جهیزیه، مسکن و معیشتی نیازمندان هزینه شده است.

    وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری با هدف تسریع در خدمت، اولویت بخشی نیازها و خدمت از مردم به مردم تحت نظارت کمیته امداد در محلات نقش آفرینی می کنند، گفت: در راستای تسهیل دسترسی نیازمندان به خدمات نسبت به برون سپاری پرونده های مددجویی با به کارگیری مددکار در این مراکز نیز اقداماتی صورت می گیرد.

    حجت الاسلام سیدی در خاتمه ضمن تشریح فعالیت های امداد در حوزه اکرام ایتام و فرزندان محسنین،‌افزود: هفته اکرام ایتام و فرزندان محسنین همزمان با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز و تا روز بیست و یکم مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) ادامه دارد.

    وی با بیان اینکه جذب حامی طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین نیز در این ایام انجام می شود، یادآورشد: مردم نوع دوست می توانند با پرداخت ماهی ۱۰هزار تومان حامی معنوی ایتام و فرزندان محسنین شوند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *