×
×

دبیر فریدونکناری آپارتمانش را برای ساخت پل به فروش گذاشت

  • کد نوشته: 10101
  • سه‌شنبه 16 خرداد 1402
  • دبیر محمودی اهل فریدونکنار آپارتمانی به ارزش ۴ میلیارد تومان را برای ساخت یک دهنه پل به شهرداری این شهر واگذار کرد تا از محل فروش آن پلی برای اتصال کوچه آموزش و پرورش به شهرک رجایی ساخته شود.

    دبیر فریدونکناری آپارتمانش را برای ساخت پل به فروش گذاشت
  • به گزارش پایگاه خبری دیار بصیر ، دبیر محمودی اهل فریدونکنار آپارتمانی به ارزش ۴ میلیارد تومان را برای ساخت یک دهنه پل به شهرداری این شهر واگذار کرد تا از محل فروش آن پلی برای اتصال کوچه آموزش و پرورش به شهرک رجایی ساخته شود.

    او می‌گوید: مردم و ساکنان منطقه شهرک رجایی فریدونکنار، از کوچک و مستهلک شدن پلی که مسیر اصلی آن‌ها بود رنج می‌برند به همین دلیل تصمیم گرفت در ساخت یک پل در این مسیر با شهرداری مشارکت کند.

    دبیر محمودی افزود: علاوه بر حقی که مردم این شهر بر ما دارند نظام نیز امنیت دارایی‌های را فراهم کرده است و حقی بر ما دارد

    او ادامه داد: برای انجام کار خیر چند موضوع را بررسی کردم و در نهایت تصمیم گرفته شد هزینه ساخت یک دهنه پل را قبول کنم، چون آثار و برکاتش هم در دنیا و هم در آخرت به ما خواهد رسید.

    محمد مقدس شهردار فریدونکنار نیز در گفتگویی گفت: این خیر فریدونکناری آپارتمان خود را برای تامین هزینه ساخت پل به شهرداری واگذار کرده و این واگذاری انجام شده است.

    او با بیان اینکه ساخت این پل ۵ میلیارد تومان هزینه دارد، افزود: مابقی این مبلغ از منابع شهرداری هزینه خواهد شد.

    شهردار فریدونکنار ادامه داد: این پل روی رودخانه فریدونکنار و مابین دو بخش شهری نصب خواهد شد.

    مقدس با بیان اینکه پیمانکار این طرح نیز انتخاب شده است، گفت: عملیات ساخت این پل امروز آغاز خواهد شد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *