×
×

۹۹/۳درصد مردم مازندران باسواد هستند

  • کد نوشته: 9620
  • سه‌شنبه 11 بهمن 1401
  • به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فریدون کنار؛جلسه استانی حوزه سواد آموزی با حضور مسئولان بخش سواد آموزی اداره کل مازندران و همچنین کارشناسان مناطق  بابل،بابلسر،قائمشهر،سیمرغ بندپی شرقی،بندپی غربی، بهنمیر،محمود آباد، جویبار،لاریجان و فریدون کنار در مدرسه خاتم الانبیا برگزار شد. “تقی پور”معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ابتدای این […]

    ۹۹/۳درصد مردم مازندران باسواد هستند
  • به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فریدون کنار؛جلسه استانی حوزه سواد آموزی با حضور مسئولان بخش سواد آموزی اداره کل مازندران و همچنین کارشناسان مناطق  بابل،بابلسر،قائمشهر،سیمرغ بندپی شرقی،بندپی غربی، بهنمیر،محمود آباد، جویبار،لاریجان و فریدون کنار در مدرسه خاتم الانبیا برگزار شد.

    “تقی پور”معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ابتدای این جلسه گفت:طبق آخرین ارزیابی های انجام شده،استان مازندران با سوادترین استان کشور است و  ۹۹/۳ مردم باسواد هستند.

     

    وی افزود:نگاه به سوادآموزی از نگاه های حاکمیتی بوده و همواره در سخنان امام (ره) و رهبری تاکید شده است.

     

    تقی پور عنوان کرد: ما در حوزه‌های مختلف تفاهم‌نامه‌هایی داریم که وظیفه اصلی دستگاه‌ها در آن، همکاری در تحت پوشش بردن حجم بی سوادان با استفاده از ظرفیت آنها است اما کار بزرگتر ما ایجاد هماهنگی برای اجرای طرح‌ها وابتکارات خلاقانه و نوآور در حوزه سوادآموزی با استفاده از ظرفیت دستگاههای مختلف است .

     

    ایشان بیان کرد: در حوزه سوادآموزی نیازمند حکمرانی مشارکتی هستیم و این بدان معناست که مشارکت بین‌بخشی تسهیم و ارتباط اطلاعات، منابع فعالیت‌ها و توانمندی‌ها توسط سازمان‌ها و بخش‌های مختلف برای رسیدن به یک نتیجه مشترک است که هیچکدام به تنهایی توانایی دستیابی به این نتیجه را ندارند. لذا همه نهادها ودستگاه‌ها باید دراین زمینه نقش خود را ایفا نمایند.

     

    در ابتدای این جلسه نیز “سیدرضا کاظم پور”مدیر آموزش و پرورش فریدون کنار ضمن عرض خیر مقدم،به نقطه نظرات خودت در رابطه با حوزه سواد آموزی پرداخت.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *