×
×

جشن ده سالگی کانون فریدونکنار برگزار شد

  • کد نوشته: 9650
  • جمعه 21 بهمن 1401
  • هم‌زمان با جشن چهل و چهارسالگی انقلاب اسلامی ایران، جشن ده سالگی کانون پرورش فکری فریدونکنار برگزار شد.

    جشن ده سالگی کانون فریدونکنار برگزار شد
  • به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، این برنامه با حضور، مدیرکل کانون مازندران، امام جمعه شهرستان فریدونکنار، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری فریدونکنار و جمعی از اعضای قدیمی و جدید مرکز فرهنگی فریدونکناربرگزار شد.

    جشن تولد ده سالگی کانون با شعار ده سال کنار هم در کانون مهربانی هم‎زمان با گرامی‌داشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد .

    مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در این برنامه با ارایه این پرسش که چقدر با انقلاب اسلامی آشنایی داریم سخنان خود را آغاز کرد و از اهمیت بالای تبین دانستنی های انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان سخن گفت.

    حامد فاضلی در ادامه افزود: مخاطب اصلی ما کودکان و نوجوانان هستند و همه برنامه ها باید برای این اقشار طراحی شود تا از این میان افراد با صلاحیت و شایستگی به مدارج عالی دست یابند تا زمام امور آینده جمهوری اسلامی ایران را در دست بگیرند و در مسیر پیشرفت منشأ خیر شوند.

    حجت الاسلام تقی پور، امام جمعه فریدونکنار نیز در جمع نوجوانان، ضمن بیان چند مثال پیرامون آزادی و تفکر و دروغ پردازی های رسانه ای از اهمیت تفکر و کتاب خوانی و پرورش فکری در بستر فعالیت های فرهنگی و هنری سخن گفت.

    وی در این نشست صمیمی با اعضای قدیمی و جدید کانون ضمن پرسش و پاسخ به برخی از شبهات و ترفند های دشمن در فریب دادن اذهان عمومی اشاره کرد و افزود: جوان و نوجوان اهل فکر و اندیشه به راحتی فریب نمی خورد و بازیچه دست دیگران نمی‎شود.

    سید محمد حسینی ، مسؤول کانون پرورش فکری فریدونکنار در ابتدای این برنامه ضمن خیر مقدم و تبریک ایام به ارایه گزارش عملکرد از فعالیت های چند سال گذشته کانون پرداخت.

    در این ویژه برنامه شاد و صمیمی و متنوع که با حضور تیم برنامه عروسکی کانون پرورش فکری مازندران به مناسبت دهمین سالگرد راه اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری فریدونکنار همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد فعالیت هایی از جمله نمایش طنز ، بازی و مسابقه های مختلف نیز به اجرا در آمد.

    یکی از این ویژه فعالیت ها نیز بخش قابی به یاد دیروز بود که به مرور تصویری از حضور و فعالیت های فرهنگی کانون در سالهای ۹۲ و ۹۳ جهت تجدید خاطره اعضای قدیمی پرداخت.

     

    اخبار مشابه

    2 پاسخ به “جشن ده سالگی کانون فریدونکنار برگزار شد”

    1. […] قرآن شهرستان فریدون کنار با امام جمعه دیدار کردند. حجت الاسلام تقی پور امام جمعه فریدونکنار ، در این دیدار که اعضای مجمع […]

    2. […] گزارش دیار بصیر؛ سید احمد میررمضانی به ریاست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان فریدونکنار منصوب […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *