×
×

پیام امام جمعه شهرستان فریدونکنار در پی حماسه سازی مردم فریدونکنار در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد نوشته: 9690
  • شنبه 22 بهمن 1401
  • امام جمعه شهرستان فریدونکنار در پی حماسه سازی مردم عزیز ایران و این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی به شرح زیر صادر کرد.

    پیام امام جمعه شهرستان فریدونکنار در پی حماسه سازی مردم فریدونکنار در راهپیمایی ۲۲ بهمن
  • به گزارش دیار بصیر، حجت الاسلام حسین تقی پور امام جمعه شهرستان فریدونکنار در پی حماسه سازی مردم عزیز ایران و این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی به شرح زیر صادر کرد.

    بسم الله الرحمن الرحیم
    يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ جَاهِدِ الْكُفَّارَ وَالْمُنَافِقِينَ وَاغْلُظْ عَلَيْهِمْ ۚ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ ۖ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ (توبه /۷۳)
    حضور شکوهمند امروز مردم عزیز خطّه مبارک در کنار دیگر هموطنان عزیز و وقت شناس و مؤمنِ ایران در راهپیمائی بیست و دو بهمن ۱۴۰۱ بار دیگر نشان داد که سخن امام راحل عظیم الشان در وصف این ملت از چه معرفت عمیقی برخاسته بود.

    او فرموده بود که من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله _صلی الله علیه و آله _ و کوفه و عراق در عهد امیر المومنین و حسین بن علی _صلوات الله و سلامه علیهم _ می باشند صحیفه ج ۲۱ ص ۴۱۰
    آری شکوه حضور و پایمردی شما علی رغم تبلیغات مسموم رسانه های معاند بیگانه و خارجی و مرتزقه های جاهل داخلی آنها حکایتگر صلابت ایمان و طهارت ولائیه و معرفت و زمان شناسی و اعتقادات پاک و تولی شما به ولایت آل الله علیهم السلام است که محصول هدایتها و ارشادات ناب امامین عظیمین انقلاب اسلامی ایران است.
    این حضور سرشار از حماسه و عرفان را به امام عزیز حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و شما امت سرفراز و مردان و زنان بزرگوار خطه مبارک تبریک عرض می کنم و عزت و سعادت شما را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
    شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
    حسین تقی پور
    امام جمعه شهرستان فریدونکنار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *