×
×

قاتل جنایت هولناک فریدونکنار دستگیر شد

  • کد نوشته: 9958
  • دوشنبه 18 اردیبهشت 1402
  • دادستان فریدون‌کنار اذعان کرد: فردی که ماشین را به سرقت برده بود در اعترافات خود از قتل خبر نداشت و اذعان کرد خودرو را از یک فرد در بابل سرقت کرده بود.

    قاتل جنایت هولناک فریدونکنار دستگیر شد
  • به گزارش پایگاه خبری دیار بصیر، علیرضا برخور، دادستان فریدون‌کنار در گفتگویی گفت: در پی قتل ۲ شهروند فریدون‌کناری در روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت در منزل شخصی‌شان در خیابان شهدا، مامورین انتظامی و مسئولین قضایی فریدون‌کنار در محل جرم حضور یافتند.
    وی افزود: با تحقیقات اولیه صحنه قتل مشخص گردید که خودروی مقتول از خانه به سرقت برده شد که پلاک خودرو در سامانه نیروی انتظامی ثبت و چهارشنبه شب در کمتر از ۳ ساعت در رامسر توقیف شد.
    دادستان فریدون‌کنار اذعان کرد: فردی که ماشین را به سرقت برده بود در اعترافات خود از قتل خبر نداشت و اذعان کرد خودرو را از یک فرد در بابل سرقت کرده بود.
    برخور بیان کرد: پس از گشتن خودرو مقداری طلای مسروقه از مقتولین و مدارک هویتی فردی اهل استان سیستان و بلوچستان در ماشین کشف شد که مامورین آگاهی و اطلاعات نیروی انتظامی پس از کشف مدارک تحقیقات را آغاز کردند که پس از شناسایی فرد، وی را در شهرستان گمیشان استان گلستان در منزل یکی از اقوام دستگیر کردند.
    وی در ادامه گفت: این فرد پس از دستگیری منکر قتل و بیان مطالب کذب جهت انحراف تحقیقات پلیسی و انتظامی شد که پس از مشاهده دوربین‌های مداربسته سطح شهر و تحقیقات مفصل و بازجویی‌های متعدد مشخص شد که قتل کار وی بود. این فرد پس از مشخص شدن تصویر خود در دوربین مداربسته اعتراف کرد جهت سرقت به این منزل رفت که ناچار مجبور شد با سلاح سرد (چاقو) مادر و فرزند را به قتل برساند.
    دادستان فریدون‌کنار ضمن خداقوت به ماموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل جهت دستگیری قاتل افزود: از شهروندان تقاضا داریم نسبت به نصب دوربین مداربسته جهت امنیت بیشتر اقدام کنند زیرا هم در جهت پیشگیری و هم جهت شناسایی مجرمین نقش بسزایی دارد چرا که در همین حادثه دوربین مداربسته موجب شناسایی قاتل شد.
    برخور در پایان ضمن اینکه اذعان کرد تحقیقات درخصوص این پرونده کماکان ادامه دارد افزود: سارقی که خودرو را از قاتل به سرقت برده بود موجب شناسایی و دستگیری قاتل شد و قطعا با قاتل و سارق برابر موزاین قانونی بشدت برخورد خواهد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *