×
×

جدیدترین فناوری‌های جامعه قرآنی اطلاع‌رسانی شود

  • کد نوشته: 12021
  • شنبه 6 آوریل 2024
  • نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انتظار داریم در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم درباره جدیدترین فناوری‌های قرآنی و نیازمندی‌های جامعه قرآنی اطلاع‌رسانی صورت پذیرد.
    جدیدترین فناوری‌های جامعه قرآنی اطلاع‌رسانی شود
  • به گزارش دیار بصیر؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار کرد: باید چنین نمایشگاهی از اوایل ماه مبارک رمضان دایر شود تا فرصت بیشتری برای بازدیدکنندگان وجود داشته باشد چرا که بازدید در این ماه اجر و صفای دیگری دارد.

    وی ضمن تشکر از برپایی این نمایشگاه، افزود: انتظار داریم که این نمایشگاه نیازمندی‌های جامعه قرآنی را یا با قیمت فروش مناسب داشته باشند و یا حداقل معرفی کنند و اینجا درباره جدیدترین فناوری‌های قرآنی و کارهایی که در رابطه با قرآن انجام گرفته اطلاع‌رسانی شود.

    جدیدترین فناوری‌های جامعه قرآنی اطلاع‌رسانی شود

    آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: قرآن‌هایی که با قیمت تمام شده و مناسب باشد برای کسانی که دوست دارند در این نمایشگاه موجود باشد و انتظار می‌رود که قرآن مجید را با هدایای مناسب در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

    نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هرچه بیشتر به قرآن توجه کنیم جامعه هم قرآنی تر می‌شود، ان‌شاالله که وظایف خودمان را نسبت به قرآن انجام دهیم.

    نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: ان‌شالله قرآن مکتوب و قرآن صامت یا همان آقا امام زمان (عج) از ما راضی باشند و شر جنایتکارانی که در این ماه عزیز به خانه و جان مردم در غزه، فلسطین، چابهار و راسک، دمشق سوریه رحم نکردند دفع شود.

    اخبار مشابه

    یک پاسخ به “جدیدترین فناوری‌های جامعه قرآنی اطلاع‌رسانی شود”

    1. Damion گفت:

      Hello there, just became alert to your blog through Google, and found that it is really
      informative. I’m going to watch out for brussels.
      I’ll be grateful if you continue this in future.
      A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!

      Escape rooms

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *