×
×

یک انتصاب بُرد-بُرد در فریدونکنار

  • کد نوشته: 9928
  • یکشنبه 10 اردیبهشت 1402
  • قطعا انتصاب امیرنیا به عنوان سکاندار فرهنگ و هنر فریدونکنار یک بازی بُرد-بُرد برای این شهر خواهد بود، و این مهم در سیر زمانی خود آشکار خواهد شد.

    یک انتصاب بُرد-بُرد در فریدونکنار
  • سید محمدعلی تقوی-مدیرمسئول دیار بصیر/

    فریدونکنار شهری مزین به دیار بصیر و خطه‌ای قهرمانخیز در دل استان همیشه سرسبز مازندران، شهرستانی پر از استعدادهای هنری و ورزشی و علمی، شهری که  با تغییر و تحولات در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر دستخوش پیامدهای خوشی خواهد شد، جایی که انتصاب امیر امیرنیا رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد آمل این نوید را می دهد که فرهنگ و هنر در دیار بصیر دوباره اوج بگیرد.

    مدت هاست انتصابات در پُست هاى مختلف فریدونکنار چنگى به دل نمى زند و انتقادات گوناگونى روانه مسئولين مى شود، اما به نظر مى رسد انتصابى كه اخيرا براى مديريت اداره فرهنگ و ارشاد این شهر رقم خورد، اميدى شد در دل نااميدى.

    یک انتصاب بُرد-بُرد در فریدونکنار

    فریدونکنار به عنوان قطب تولید با کیفیت ترین برنج در کشور و حتی جهان، در کنار زمستان گذرانی تنها درنای سیبری جهان و بهره بردن از ساحل دریا و صید ماهی ، نه تنها جایگاهی در عرصه اقتصادی مازندران ندارد بلکه اراده‌ای هم برای رشد و ترقی این شهر در بین مسئولان دیده نمی‌شود.
    با اين حال خبر یک انتصاب در میان حجم انبوهی از انتصابات اشتباه و اصرار بر تکرار اشتباه ، نویدبخش روزهای خوش در فریدونکنار خواهد بود ، جایی که مديريت اين وادى پرتلاطم، برای امیرنیا به عنوان سکاندار فرهنگ و هنر یک شهر لاله خیز شهامت بالايى مى طلبيد.
    با شناختی که از وی در دوران ریاست اداره فرهنگ و ارشاد آمل بوجود آمد و همچنین آشنایی دقیق وی با نبض فرهنگ و هنر مازندران، نهادها و شخصیتهای فرهنگ و هنر این خطه ی سرسبز، و توانمندیها و ضعفهای ساختاری دستگاه فرهنگی، نوید بخش روزهای روشن و پرفروغی برای دیار بصیر خواهد بود.

    بی شک جرعه‌ای از فعالیت های امیرنیا در شهرستان آمل اگر در فریدونکنار اجرا شود، در سال های آینده فریدونکنار را در مرکز ثقل فرهنگی استان مازندران و شمال کشور خواهیم دید.

    به بهانه این انتصاب امروز در دیداری که با رئیس جدید فرهنگ و ارشاد دیار بصیر داشتم، به گفتگو، تبادل نظر و آشنایی با دیدگاه وی در رابطه آینده فرهنگ و هنر فریدونکنار پرداختیم، گفتگویی که قطعا زمینه ساز خیر خواهد شد و با روحیه جهادی و پشتکار امیرنیا قطعا اگر گوشه‌ای از برنامه های وی برای فرهنگ و هنر این شهر اجرا شود، به درستی این انتصاب پی خواهیم برد.

    فریدونکنار

    با وجود اینکه کمتر از یک هفته از انتصاب امیرنیا به ریاست اداره فرهنگ این شهر گذشته، اما اشراف اطلاعاتی او بر فرهنگ و هنر ، اقوام و پتانسیل های این شهر دست مریزاد دارد و این خود گواه بر این است که او برای ارتقاء و صدور فرهنگ و هنر این آمده است.

    امیرنیا عزم خود را برای وفاق در دل فرهنگ و هنر این شهر جزم کرده تا با یک یَد واحده‌ی جمعی، رشد و ترقی فرهنگ این شهر را تضمین کند.

    قطعا انتصاب امیرنیا به عنوان سکاندار فرهنگ و هنر فریدونکنار یک بازی بُرد-بُرد برای این شهر خواهد بود، و این مهم در سیر زمانی خود آشکار خواهد شد.

    اخبار مشابه

    یک پاسخ به “یک انتصاب بُرد-بُرد در فریدونکنار”

    1. […] به روی صحنه خواهد رفت. این نمایش که توسط گروه نمایشی تالیکاک اجرا می‌شود، داستانی است که به زندگی و رشادت‌های […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *