×
×

برگزاری نماز در ادارات فرمالیته است

  • کد نوشته: 12097
  • شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی فریدونکنار با انتقاد امام جمعه این شهرستان نسبت به کم‌توجهی برخی ادارات برای برگزار نماز جماعت همراه بود.
    برگزاری نماز در ادارات فرمالیته است
  • به گزارش اختصاصی دیار بصیر، نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی فریدونکنار در سال ۱۴۰۳ با حضور مسئولان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

    حجت‌الاسلام دکتر حسین تقی‌پور در این جلسه سخنان خود را با گلایه از غیبت برخی مدیران در جلسه شورای فرهنگ عمومی آغاز کرد و گفت: افرادی که در جلسات شورای فرهنگ عمومی غیبت می‌کنند باید علت غیبت خود را توضیح دهند.

    وی با ابراز تاسف از اینکه نماز جماعت در ادارات جدی گرفته نمی‌شود، خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که نماز در ادارات فرمالیته بوده و حتی مسئول اداره در نماز شرکت نمی‌کند و این درحالی است که بنابر دستور دین ما نماز باید اصل همه کارها باشد.

    امام جمعه فریدونکنار درخصوص اجرای طرح نور فراجا، تصریح کرد: در طرح نور باز هم شاهدیم که فراجا تنها شده و درحالی که مشخص است برخی افراد برای اینکه بی‌حیایی را ترویج کنند هزینه دریافت می‌کنند اما بازهم عده‌ای در مقابل برخورد با این امر مسائلی را مطرح و به‌دنبال شبهه‌سازی هستند.

    تقی‌پور تاکید کرد: در فریدونکنار هیچ کس حق ندارد که در مقابل بی‌حجابی و بی‌حیایی کنار بکشد بلکه همه باید پشت نیروهای انتظامی بایستیم.

    وی با بیان اینکه حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران افتخارآمیز بوده است، گفت: انحراف در تحلیل عملیات وعده صادق نباید صورت گیرد و رسانه‌ها باید در این زمینه روشنگری کرده و از شبهه‌سازی جلوگیری کنند./

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *