×
×

اولتیماتوم ۱۵ روزه فرماندار فریدونکنار برای مشخص کردن اولویت‌های فرهنگی

  • کد نوشته: 12098
  • شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • سرپرست فرمانداری فریدونکنار گفت: ادارات موظفند تا ۱۵ اردیبهشت ماه اولویت‌های فرهنگی خودشان را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی اعلام کنند.
    اولتیماتوم ۱۵ روزه فرماندار فریدونکنار برای مشخص کردن اولویت‌های فرهنگی
  • به گزارش دیار بصیر، مسیب میررمضانی سرپرست فرمانداری فریدونکنار  در جلسه شورای فرهنگ عمومی فریدونکنار اظهار داشت: فریدونکنار دارای مردمان با صفا و با محبت هستند که یک اتفاق باشکوه را در برنامه زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق و طرح نور خلق کردند که ما از این مردم عزیز قدردانی می‌کنیم

    وی خاطرنشان کرد: دبیر شورای فرهنگ عمومی باید مصوبات جلسه را تا جلسه بعدی به‌صورت جدی پیگیری کنند و اگر مصوبه‌ای توسط یک دستگاه یا اداره اجرا نشد علت آن نیز به ما اطلاع داده شود.

    فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: ادارات موظفند تا ۱۵ اردیبهشت ماه اولویت‌های فرهنگی خودشان را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی اعلام کنند.

    میررمضانی یادآورشد: از تلاش‌های دادستان و فرماندهی انتظامی در اجرای طرح نور بسیار سپاسگزاریم و از رسانه‌ها انتظار داریم اخبار شهرستان به‌ویژه خطبه‌های نمازجمعه را انعکاس دهند.

    وی تاکید کرد: تلاش شورای فرهنگ عمومی شهرستان باید در راستای برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی به‌ویزه در ایام دهه کرامت بیشتر شود تا شاهد نشاط اجتماعی حلال باشیم.

    سرپرست فرمانداری فریدونکنار ادامه داد: با برگزاری برنامه‌هایی که منجر به نشاط اجتماعی شود می‌توان آموزه‌های دینی را تبیین کرد.

    میررمضانی در پایان با بیان اینکه برای ایجاد نشاط اجتماعی تکلیف داریم، تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی می‌تواند سکان‌دار اجرای برنامه‌های خوب فرهنگی باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *