×
×

ویژه تجلیل از نخبگان شهرستان؛
مسابقه طراحی نشان افتخار فریدونکنار برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 10766
  • شنبه 21 مرداد 1402
  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار از برگزاری جشنواره طراحی نماد فریدونکنار -نشان افتخار- جهت تقدیر از نخبگان عرصه‌های مختلف شهرستان خبر داد.
    مسابقه طراحی نشان افتخار فریدونکنار برگزار می‌شود
  • به گزارش دیار بصیر، امیرامیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار با اعلام این خبر گفت: با این اقدام، تندیس برگزیده این جشنواره بعنوان نماد افتخار شهرستان فریدونکنار به نخبگان عرصه‌های مختلف سطح شهرستان تعلق خواهد گرفت.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 28 مرداد ماه 1402 تمدید شد گفت: به اثر برگزیده پس از داوری در هیئت داوران شهرستان مبلغ 25 میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر اهداء خواهد شد.

    امیرنیا با تاکید بر اینکه بهترین اثر در این جشنواره به عنوان نشان افتخار شهرستان رونمایی خواهد شد گفت: این نشان در بخش‌های سیاسی،اجتماعی،اقتصادی، فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی به چهره های شاخص شهرستان در مناسبت‌های مختلف به نخبگان این عرصه‌ها اهداء خواهد شد.

    وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسئولیت دبیرخانه این جشننواره را برعهده دارد گفت: این جشنواره با همکاری فرمانداری، بسیج رسانه، خانه مطبوعات و شهرداری فریدونکنار برگزار خواهد شد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار با اشاره به اینکه هر هنرمند حداکثر با 3 اثر میتواند در این جشنواره شرکت کند، خاطرنشان کرد: علاقمندان به ارسال آثار حتما در طراحی‌ها شاخص‌های اصلی مخصوص شهرستان اعم از برنج،ماهی،درنا و شهدای خطه مبارک را در لحاظ کنند و آثار خود را در ابعاد 20*30 سانتی متر و با رزولوشن 300dpi از طریق پست الکترونیکی fereydunkenar@gmail.com و یا شماره 09358194478 در پیامرسان ایتا ارسال نمایند.

    مسابقه طراحی نشان افتخار فریدونکنار برگزار می‌شود

     

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *