×
×

هزار سال قبل بر ادعای خناسان خط بطلان کشیده شد

  • کد نوشته: 12244
  • جمعه 21 اردیبهشت 1403
  • امام جمعه فریدونکنار با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: هزار و ۲۷۲ سال قبل در مدینه، بر ادعاهای خناسانی که اسلام را متهم به دشمنی با زن و دختر می‌کردند خط بطلان کشیده شد.
    هزار سال قبل بر ادعای خناسان خط بطلان کشیده شد
  • به گزارش دیار بصیر؛ حجت‌الاسلام دکتر حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار که در آستانه روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در امامزاده قاسم(ع) شهر آستانه‌سرا فریدونکنار برگزار شد، اظهارکرد: میلاد حضرت معصومه(س) که یکی از بهترین‌های خلقت است و توانست با وجود، حرکت، هجرت و اختیاری که در مسیر عصمت داشت افتخاری برای عالم شیعه شود را تبریک عرض می‌کنم.

    هزار سال قبل بر ادعای خناسان خط بطلان کشیده شد

    وی خاطرنشان کرد: حضرت معصومه(س) که هزار و ۲۷۲ سال قبل در مدینه متولد شد خط بطلانی کشید بر ادعاهای خناسانی که اسلام را متهم به دشمنی با زن و دختر می‌کردند.

     

    امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: حضرت معصومه(س) از همان ابتدا با آموختن سیره نبوی و پیروی از دستور اهل بیت راه هجرت را برگزید و مایه‌ی برکت ایران شدند.

     

    تقی‌پور با اشاره به روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، گفت: بقاع امامزادگان در کشور ما موجب ترویج معارف اهل بیت شده و این بارگاه‌ها نشان از دین و دیانت ما است.

     

    وی با بیان اینکه فتوای آیت‌الله میرزای شیرازی برای لغو امتیاز تنباکو برای شیعه آبرو خرید، اذعان کرد: انگلیسی‌ها پس از فتوای میرزای شیرازی از نفوذ روحانیت باخبر شدند و از آن روز تاکنون می‌بینیم که هجمه‌های سنگینی علیه روحانیت وارد می‌شود تا روحانیت را از دل مردم بیرون کنند.

     

    امام جمعه فریدونکنار افزود: البته برخی روحانیون با جهالت و اسیر هوای نفس با انگلیسی‌ها همراه شدند و ضربه‌های سنگینی به جایگاه روحانیت زدند.

     

    تقی‌پور با اشاره به سالروز لغو قانون تبعیض‌آمیز کاپیتولاسیون اظهارکرد: قانون کاپیتولاسیون که در واقع مایه‌ی تخریب غیرت و شخصیت ایرانی‌ها بود با قیام امام خمینی(ره) و حرکت و هجرت او لغو شد.

     

    وی خاطرنشان کرد: اینکه امروز حدود دو هزار دانشجو در آمریکا و اروپا صدای انزجار از صهیونیست و حمایت از غزه را فریاد می‌زنند نشان دهنده صدور پیام انقلاب اسلامی به دنیا است.

     

    امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: بسیاری از دختران وطن افتخارات جمهوری اسلامی را نمی‌دانند و حتی نمی‌دانند که دانشجویان آمریکایی و اروپایی امروز هم‌صدا با ما شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *