×
×

رونمایی از کتاب امامزاده سید محمد (ع) فریدونکنار

  • کد نوشته: 10034
  • سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402
  • آیین رونمایی از کتاب منتخب قرآن و ادعیه اختصاصی آستان مقدس امامزاده سید محمد(ع) شهرستان فریدونکنار با حضور خادمان افتخاری امامزاده و اعضای دفتر خدمت رضوی این شهرستان برگزار شد.

    رونمایی از کتاب امامزاده سید محمد (ع) فریدونکنار
  • به گزارش دیار بصیر، آیین رونمایی از کتاب منتخب قرآن و ادعیه اختصاصی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) شهرستان فریدونکنار، ۱۹ اردیبهشت با حضور مسئولان ادارات و نهادها، روحانیت فریدونکنار، خادمان افتخاری امامزاده و اعضای دفتر خدمت رضوی این شهرستان برگزار شد.

    در این آیین پس از قرائت آیات کلام الله مجید توسط حجت‌الاسلام گرجی‌زاده و مداحی توسط مداح اهل بیت(ع) سیدعلیرضا جلالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه از ظرفیت معنوی بقاع متبرکه خاصه حرم امامزادگان باید بهره‌های معنوی مان را ببریم گفت:  انسان‌ها هنگامی که در صحن نورانی فرزندان رسول خدا حاضر می‌شود، آرامش غیر قابل وصف و ستودنی را دریافت می‌کند.

    وی افرود: به شکر الهی آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) مآمن و پناهگاهی برای در راه ماندگان و ملجأیی برای بی‌پناهان است.

    حجت الاسلام شجاعی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی هر شهر تبدیل شود، تصریح کرد: هیئت امنا و خادمان آستان امامزادگان باید تلاششان برای تحقق این مهم به کار گیرند.

    در ادامه این آیین حجت‌الاسلام تقی‌پور، امام جمعه شهرستان فریدونکنار، ضمن تجلیل از تولید کتاب منتخب قرآن و ادعیه اختصاصی برای آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) گفت: همه باید از نورانیت این ذوات نورانی و مقدس که همچون ستارگانی درخشان گمشدگان راه را هدایت می‌کنند بهره بگیریم.

    گفتنی است که هزینه چاپ این اثر معنوی را خانواده اباذری از شهروندان فریدونکناری پرداخت کردند.

     

    رونمایی از کتاب امامزاده سید محمد (ع) فریدونکنار

    اخبار مشابه

    یک پاسخ به “رونمایی از کتاب امامزاده سید محمد (ع) فریدونکنار”

    1. […] آستان مقدس امامزاده سید محمد علیه السلام فریدونکنار در پیامی این جنایت را محکوم کرد. […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *