×
×

اجتماع حیدریون مازندران در ۱۳ فروردین

  • کد نوشته: 11841
  • یکشنبه 12 فروردین 1403
  • اجتماع حیدریون مازندران در سالروز شهادت امام علی(ع) با حضور دلدادگان به ائمه اطهار(علیهم السلام) در ۲۲شهرستان برگزار می شود.
    اجتماع حیدریون مازندران در ۱۳ فروردین
  • قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ضمن تسلیت به مناسبت ایام منتسب به سالروز شهادت امیرالمومنین علی(ع) و تاکید برحفظ حرمت لیالی قدر در نوروز و روز طبیعت، اظهار کرد: اجتماع حیدریون مازندران در سالروز شهادت امام علی(ع) با حضور دلدادگان به ائمه اطهار(علیهم السلام) در ۲۲شهرستان برگزار می شود.

    وی با بیان اینکه مردم چالوس بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع، شهروندان نوری ساعت ۱۱صبح در مصلی نماز جمعه و مردم روزه دار رامسر ساعت ۱۶در باغ ایرانی در سوگ امام اول شیعیان تجمع و عزاداری خواهند داشت، افزود: همچنین شهروندان تنکابنی ساعت ۹صبح در مسجد جامع، مردم مومن و خداجوی نوشهر ساعت ۱۶در امامزاده ابراهیم (ع) و روزه داران بهشهری ساعت ۱۰صبح در مسجد جامع برای اقامه عزای علوی گردهم می آیند.

    عزیزازده گرجی از برگزاری اجتماع حیدریون در بابلسر ساعت ۹صبح در امامزاده ابراهیم(ع)، کلاردشت ساعت ۱۰صبح در حسینیه شهدایی زهرایی و بابل ساعت ۱۲و ۳۰دقیقه در مدرسه صدر خبر داد و گفت: شهروندان آملی ساعت ۱۶ در مسجد امام رضا(ع)، مردم ولایتمدار محمودآباد ساعت ۱۰صبح در امامزاده قاسم(ع) و روزه داران سلمان شهر ساعت ۱۰صبح در مسجد جامع در فراق امیرالمومنین علی(ع) به سینه زنی و عزاداری خواهند پرداخت.

    وی به برگزاری اجتماع حیدریون در فریدونکنار ساعت ۱۰و ۳۰دقیقه صبح در مسجد جامع، گلوگاه ساعت ۱۰صبح در مسجد علوی و سیمرغ ساعت ۱۰صبح در میدان شهید کشوری اشاره کرد و افزود: شهروندان سوادکوهی ساعت ۱۰صبح در مسجد جامع پل سفید، مردم خداجوی نکا ساعت ۱۰صبح در مسجد جامع و روزه داران میاندرودی ساعت ۱۱صبح در جنگل دارابکلا اجتماع می کنند.

    عزیزاده گرجی اضافه کرد: اجتماع حیدریون روز طبیعت در قائم شهر ساعت ۱۰صبح در حسینیه ثارالله، جویبار ساعت ۱۰صبح در مسجد فقیه محله، سوادکوه شمالی ساعت ۱۰صبح در مسجد جامع شیرگاه و ساری ساعت ۱۶در امامزاده یحیی(ع) برگزار می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *