×
×

تعارض خفقان شادی در فریدونکنار و جشن روز مازندران

  • کد نوشته: 11348
  • جمعه 19 آبان 1402
  • هرچند به بهانه روز ملی مازندران، هفته‌ای را به بزرگداشت مازندران سپری میکنیم، اما در شهرستان فریدونکنار مراسم در خور شانی نمی‌بینیم ...
    تعارض خفقان شادی در فریدونکنار و جشن روز مازندران
  • جشن روز ملی مازندران، فرصتی دوباره برای آشنایی با فرهنگ و هنر و تاریخ اصیل مازندران است روزی برای هزاران سال تاریخ و تمدن که قدرش دانسته نمی‌شود.

    هرچند به بهانه روز ملی مازندران، هفته‌ای را به بزرگداشت مازندران سپری میکنیم، اما در شهرستان فریدونکنار جز مراسماتی که در مدارس شهرستان آن‌هم با کمترین هزینه‌ها صورت میپذیرد مراسم در خور شانی نمی‌بینیم.

    سید عباس بردبار فعال رسانه‌ای فریدونکنار در استوری صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام انتقاداتی به نحوه برگزاری ویژه برنامه جشن مازندران در فریدونکنار داشت.

    انتقاداتی که قطعا از سر دلسوزی برای تمدن و فرهنگ این شهر و استان است، جایی که در فریدونکنار کمتر کسی از برگزاری جشن فری‌شو خبر داشته و فقط در حد بنرهای یک متری روی تیر برق آن هم به تعداد انگشتان دست اطلاع رسانی شده بود و ….

    جشنی که می‌توانست، جانی دوباره به پیکره تمدن و فرهنگ اصیل مازندرانی و فریدونکنار به عنوان یکی از پتانسیل های گردشگری و فرهنگی در استان بدمد.

    تعارض خفقان شادی در فریدونکنار و جشن روز مازندران تعارض خفقان شادی در فریدونکنار و جشن روز مازندران

    در ادامه یادداشت سید عباس بردبار را می‌خوانید:

    هر جشن و برنامه و مراسمی که گرفته میشه مطمئنا زحماتی براش کشیده شده و جای قدردانی و خداقوت داره.

    اما در شهری که خفقان شادی هست مطمنا مردم انتظار چنین برنامه چ‌هایی رو میکشن، ولی چگونگی برنامه ریزی و اطلاع رسانی شرط لازم برای حضور مردم و استفاده از برنامه هست .

    عملکرد ستاد گرامیداشت هفته مازندران در فریدونکنار چه بوده؟ این برنامه رو که به قول دوستان تعریف استانی داشته و مجموعه خارج از شهرستانی برگزارش کرده و حامی مالی خصوصی هم داشته خوب این ستاد برای عموم مردم در هفته مازندران در فریدونکنار چه برنامه ای برگزار کرده؟ چه جشنواره و برنامه شاد و خانواده محوری برگزار کرده؟ اینکه در شهر برنامه ای نمیگیرید و مردم عکس شما رو در یک جشن با دعوت تقریبا خصوصی میبینند نتیجه کدام عملکردتون هست؟

    در موفقیت یک برنامه باید ببینید عموم مردم چقدر با اون برنامه هم‌ذات پنداری کردند؟ واقعا عموم مردم فریدونکنار با این برنامه که انگار تعریف خارج از استانی داشت همراه شدند؟ ایرادی هم نیست از اون مجموعه خصوصی هم تشکر میکنیم اما نقد ما به مسئولیتی هست که از خودشون ابتکاری ندارن تا شهر رو به سمت شادی سوق بدن و جشن های محدود و خصوصی طور رو میپسندن !

    بدون شک انتظار برای گرفتن جشنواره و شادیانه در این شهر توقع زیادی نیست اما امیدواریم برنامه از لحاظ مکانی و از لحاظ زمانی در شرایط بهتر برای همه مردم هم برگزار و برنامه ریزی بشه

     

    این‌ها انتقادات به حقی بود که این فعال رسانه‌ای فریدونکناری مطرح کرد، اما اینکه پاسخ این سئوالات و انتقادات کی داده می‌شود خدا عالم است، چون تا جایی که ما در این شهر خبر داریم، جواب انتقادات جور دیگری ارائه شده است…

     

    که مازندران شهر ما یاد باد

    همیشه بر و بومش آباد باد

     

    تعارض خفقان شادی در فریدونکنار و جشن روز مازندران

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *