×
×

امام جمعه فریدونکنار؛
نام ایران و جبهه مقاومت امروز درحال فراگیری دنیا است

  • کد نوشته: 12090
  • جمعه 31 فروردین 1403
  • امام جمعه فریدونکنار گفت: نام ایران و جبهه مقاومت امروز درحال فراگیری دنیا است و به تعبیری امروز روز روی آوردن به تفکر امیرالمومنین(ع) است.
    نام ایران و جبهه مقاومت امروز درحال فراگیری دنیا است
  • به گزارش دیار بصیر، حجت‌الاسلام دکتر حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: یکی از مصادیق تقوا به معنای رعایت حق‌الناس است که بسیار اهمیت دارد.

    وی با گرامی‌داشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش و دوم اردیبهشت که سالروز تاسیس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امیران ارتش و سرداران سپاه طی این مدت احساس غرور را به ملت ایران تزریق کردند.

     

    امام جمعه فریدونکنار با اشاره به خرابکاری صبح امروز در اصفهان، گفت: برخی افراد پس از اتفاق امروز و نابودی چند پهپاد جاسوسی در اصفهان و تبریز توسط پدافند هوایی جمهوری اسلامی، ادعا کردند که رژیم صهیونیستی پاسخ جمهوری اسلامی را داد، که باید در جوابشان بگوییم حرکت صبح امروز رژیم صهیونیستی بار دیگر اقتدار کشور ما را به اثبات رساند.

    تقی‌پور یادآورشد: به دلیرمردان نیروهای مسلح تبریک و خداقوت میگوییم و البته از آن‌ها انتظار داریم که همیشه بیدار باشند چراکه غفلت کوچک منجر به حادثه بزرگ می‌شود.

    وی تصریح کرد: اثرگذاری عملیات وعده صادق و سیلی سختی که دلاور مردان ایرانی به رژیم صهیونیستی زدند، کافی است و حرف‌ها و ادعاها به هیچ عنوان ارزش ندارد چراکه موشک‌های ما از سه لایه پدافندی رژیم صهیونیستی عبور کرد و به هدف برخورد کرد.

    امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: نام ایران و جبهه مقاومت امروز درحال فراگیری دنیا است و به تعبیری امروز روز روی آوردن به تفکر امیرالمومنین(ع) است.

    تقی‌پور با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن و در رو تمام شده است اظهارکرد: بزرگترین عملیات پهپادی دنیا در عملیات وعده صادق انجام شد و البته موشک‌هایی که به کار رفت از موشک‌های پیشرفته نبود.

    وی تاکید کرد: در مرام ملت ما باخت وجود ندارد بلکه ما یا به شهادت میرسیم یا پیروز می‌شویم.

    امام جمعه فریدونکنار با اشاره به مشکلات آب کشاورزی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های فریدونکنار، محمودآباد، آمل، بابلسر و بابل که در زمینه آب کشاورزی مشترک هستند باید تصمیم جمعی برای رفع مشکلات بگیرند و نباید با تصمیمات انفرادی شهرستان‌های فریدونکنار و محمودآباد و بابلسر دچار تنش آبی بشوند./

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *