×
×

تأکید فرماندار فریدونکنار بر توسعه اقتصادی و فرهنگی در جلسه با جوانان

  • کد نوشته: 11796
  • جمعه 10 فروردین 1403
  • عصر امروز جلسه‌ ماهانه گفت و شنود جوانان با حضور فرماندار فریدونکنار و دیگر مسئولین شهرستانی در عمارت آفریدونبرگزار شد.
    تأکید فرماندار فریدونکنار بر توسعه اقتصادی و فرهنگی در جلسه با جوانان
  • به گزارش دیار بصیر؛ عصر امروز جلسه‌ ماهانه گفت و شنود جوانان با مسئولین  که با حضور میررمضانی فرماندار فریدونکنار، داداش‌نژاد بخشدار مرکزی ، عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از جوانان فعال این شهرستان در عمارت آفریدون فریدونکنار برگزار شد.

    موضوعات متعددی از جمله اهمیت توجه به اقتصاد، فرهنگ و ورزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
    فرماندار فریدونکنار، در این نشست با تاکید بر اینکهنامگذاری سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری با تمرکز بر اقتصاد و امسال با شعار “جهش تولید” همراه بوده است گفت :بهبود وضعیت اقتصادی جامعه می‌تواند به کاهش آمار نگران‌کننده در حوزه آسیب‌های اجتماعی منجر شود.
    میررمضانی با تبیین اهمیت فراهم آوردن فضاهای ورزشی برای عموم مردم گفت: با مشارکت جمعی و هدفمند در راه توسعه دسترسی ارزان و رایگان به امکانات ورزشی جهت ورزش همگانی و عموم مردم علی الخصوص بانوان فراهم کنیم.
    نماینده عالی دولت در فریدونکنار از پیگیری‌های جدی برای افتتاح مجتمع فرهنگی و نمایشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و اظهار داشت: تکمیل پروژه نیایش با تعویض پیمانکار جهت تسریع در روند تکمیل این مجتمع نیمه‌کاره می‌تواند به کاهش مشکلات فرهنگی شهر کمک کند.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حمایت از برنامه‌های فرهنگی و هنری مردمی تأکید کرد و گفت: دولت تا جایی که قانون اجازه دهد، از این برنامه‌های فرهنگی شهرستان نظیر کنسرت موسیقیف تئاتر و اجتماع‌های هنری حمایت خواهد کرد.
    فرماندار فریدونکنار در بخشی از سخنان خود به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های نماینده مجلس در شهرستان اشاره کرد و گفت: حضور دکتر باقرزاده بعنوان یک نماینده فعال و مردمی در مجلس شورای اسلامی موجب پیشبرد اهداف شهرستان و حل معضلات علی الخصوص در حوزه جوانان خواهد شد.

    در پایان این نشست فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات شهرستان توسط جوانان بومی قابل حل است خاطر نشان کرد: جوانان نخبه شهرستان با نقد منصفانه و ارائه راهکار در حل معضلات شهرستان مشارکت کنند و دست به دست هم دهند تا به پیشرفت و توسعه شهرستان کمک شود.
    گفتنی است استمرار این جلسات که توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان برنامه‌ریزی شده است، نشان دهنده تلاش‌های مستمر مسئولین شهرستان فریدونکنار برای بهبود وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با مشارکت جوانان و استفاده از ظرفیت‌های محلی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *